Gå til innhold

Er det billigst å kjøpe seg skriver, eller å fremkalle hos profesjonelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilgi meg, orker ikke å regne ut.. noen som har gjort det fra før av? Hva lønner seg, å kjøpe skriver + blekk og papir og skrive ut bilder selv (mange bilder! MANGE BILDER.. flere tusen), eller å fremkalle hos proffe? Enkelte ganger lønner det seg jo faktisk å kjøpe fra butikk, men jeg vet ikke hvordan det er med bildefremkalling... Noen som vet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil nesten tro det lønner seg å fremkalle. Jeg kjøpte bildeprinter og ble sjokkert over prisen på bildeark og blekk! Er jo sånn at jeg nesten gruer meg til å printe ut noe som helst, så jeg sender alikevel alltid avgårde om jeg skal printe ut mer enn et par bilder og jeg har tid til å vente. Om man leiter litt blant de forskjellige sidene så har de innimellom tilbud som er så gode at det omtrent er "gratis" å fremkalle...... En gang fikk jeg de første 100 bildene (tror jeg det var) gratis og deretter 25øre pr bilde. Da var det ikke noe å lure på.

• Liker 1
Skrevet

Det lønner seg å fremkalle. Du får ganske mange bilder for summen av en god bildeprinter, blekk og fotoark... Skal du bare ha et bilde i ny og ne ville jeg sagt at det er like greit å printe de hjemme, men til store mengder ville jeg definitivt ha fått de fremkalt.

• Liker 1
Skrevet

En ulempe med  blekkutskrift er dessuten at bildene har dårlig holdbarhet. 

Et bilde fra blekkskriver koster fort flere kroner pr stk. Elkjøp tar under en krone pr bilde. 

Skrevet

Kjøpe skriver, blekk og papir er dyrt. Kvaliteten på skriveren, blekket og papiret bør være høy om dette skal lønne seg å gjøre hjemme. 

Anonymkode: e0c65...298

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...