Blomstermor Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Er det noen her som har erfaring med Frøyaklinikken? 1. Er det vanlig å ta direkte kontakt med dem, eller kan man få henvisning fra fastlegen? 2. Hvilken behandling mottok dere der? Og fungerte det for dere? 3. Er det dyrt? Og var det verdt det?
Ayesh Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 1. Du må ta direkte kontakt med dem. Fastlegen har ikke noe med dem å gjøre da det er privat. 2. Jeg har fått behandling i 10 måneder. Pleide å gå til henne en gang i uken. Det hjalp ingen ting. Jeg prøvde å bli gravid. Ville få ned FSH 3. Jeg betalte 520 kr for hver behandling. Fikk 4 behandlinger i en mnd. Pluss masse forskjellig kosttilskudd som jeg kjøpte fra helekostbutikk det kostet også en del og itillegg til det gikk jeg på homeopat medisin som også var dyr. Jeg tror jeg har brukt 25.000 på frøyaklinikken. Det var bortkastet både penger og tid. Ayesh 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, Ayesh skrev: 1. Du må ta direkte kontakt med dem. Fastlegen har ikke noe med dem å gjøre da det er privat. 2. Jeg har fått behandling i 10 måneder. Pleide å gå til henne en gang i uken. Det hjalp ingen ting. Jeg prøvde å bli gravid. Ville få ned FSH 3. Jeg betalte 520 kr for hver behandling. Fikk 4 behandlinger i en mnd. Pluss masse forskjellig kosttilskudd som jeg kjøpte fra helekostbutikk det kostet også en del og itillegg til det gikk jeg på homeopat medisin som også var dyr. Jeg tror jeg har brukt 25.000 på frøyaklinikken. Det var bortkastet både penger og tid. Ayesh Hvordan går det med stimulering nå Ayesh ? Vært på kontroll? Anonymkode: e8148...4ca
Ayesh Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med stimulering nå Ayesh ? Vært på kontroll? Anonymkode: e8148...4ca Behandlingen ble avbrutt. Siden jeg fikk mensen helt uforventet
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 18 minutter siden, Ayesh skrev: Behandlingen ble avbrutt. Siden jeg fikk mensen helt uforventet Det var merkelig. Fikk du nos svar på hvorfor du fikk blødning og hva skjer videre? Anonymkode: e8148...4ca
miore Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 5 timer siden, Ayesh skrev: Behandlingen ble avbrutt. Siden jeg fikk mensen helt uforventet til deg. Det skjedde meg forrige forsøk også, uten at noen skjønner hvorfor. Avbrutte forsøk er utrolig skuffende!
Ayesh Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 9 timer siden, miore skrev: til deg. Det skjedde meg forrige forsøk også, uten at noen skjønner hvorfor. Avbrutte forsøk er utrolig skuffende! Det er det miore. Har du blitt gravid? 😢
Ayesh Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var merkelig. Fikk du nos svar på hvorfor du fikk blødning og hva skjer videre? Anonymkode: e8148...4ca Legene i norge kan ingen ting. Spesielt de som jobber i det offentlige 😢
jabx Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Den 9/16/2016 at 13.25, Blomstermor skrev: Er det noen her som har erfaring med Frøyaklinikken? 1. Er det vanlig å ta direkte kontakt med dem, eller kan man få henvisning fra fastlegen? 2. Hvilken behandling mottok dere der? Og fungerte det for dere? 3. Er det dyrt? Og var det verdt det? Frøyaklinikken ser ut til å være ren svindel. De driver med ting som beviselig ikke fungerer i det hele tatt, som homeopati og akupunktur. Hold dere langt unna, med mindre dere har mer penger enn vett.
miore Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 9 timer siden, Ayesh skrev: Det er det miore. Har du blitt gravid? 😢 Vi har fått en datter ved hjelp av ivf Nå prøver vi å få søsken. 9 timer siden, jabx skrev: Frøyaklinikken ser ut til å være ren svindel. De driver med ting som beviselig ikke fungerer i det hele tatt, som homeopati og akupunktur. Hold dere langt unna, med mindre dere har mer penger enn vett. Det er jo bevist igjen og igjen at akupunktur ikke hjelper mot noen ting. Samme med homeopati, som om mulig er enda mer fjernt. Bortkastede penger, og falske forhåpninger! Synes det er merkelig at dette er lovlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå