Gå til innhold

Hårfarging og fliser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger nytt bad og det er mange små og store ting man må ta hensyn til,  også dette: jeg har så innmari mye grå hår og farger derfor etterveksten hjemme ca hver 3. uke. Jeg klarer fint å dekke til slik at jeg ikke griser under selve fargingen, men vil fliser og fuger i dusjsonen bli misfarget når jeg skyller fargen ut av håret? Har dusjkabinett i dag, der fester det seg ikke, men np planlegger vi en løsning hvor vi dusjer rett på flisene. 

Anonymkode: 39f35...322

Skrevet

Jeg farger også håret, og har dusjing rett på flisene. Har ikke sett noe til dette. Tror det går helt fint i og med at fargen blir skylt bort såpass fort.

Skrevet

Jeg har alltid hatt dusj rett på gulvet med lyse fliser i tillegg. Hadde hår i alle regnbuens farger i min ungdomstid, og dette kan man ikke se noe til den dag i dag. 👍

Skrevet

Så bra! Takk for svar. Hadde blitt et innmari dyrt bad om jeg må til frisøren hver 3. uke :)

Anonymkode: 39f35...322

Skrevet

Jeg opplevde en gang at det ble gråskjær på flisene etter farging, vasket i all hast over med salmiakk, det hjalp. Dråper med hårfarge som blir liggende på fliser går aldri bort igjen. Fikk en stor brun flekk på det forrige toalettsetet mitt...  :/

Anonymkode: 864c8...a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...