Gå til innhold

Hvilke regler har du og FF?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nylig fått meg en FF, og lurer på om det er lurt å ha noen regler? 

Har dere andre det? Hvilke regler? 

Anonymkode: 6e8ae...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bare en regel. At vi måtte avslutte om en av oss fikk følelser for den andre. Det fikk hun dessverre. Vi passet så vanvittig godt sammen seksuelt. 

Skrevet

Regelen er at man er pulevenner og evt. selskap. Sjalusi og andre ting som har med kjærlighet, kan ikke gå inn i et slikt forhold. Man har hverandre når man er sammen, og har ikke "krav" på hverandre ellers. Og man utsetter hverandre ikke for risiko (f. eks hvis det er helt greit å ha ONS fra byen med FF, så brukes kondom, hvis man ikke bruker kondomer med FF)

Det er i mine øyne meningsløst å være eksklusiv med FF, men man skal gå en runde og være ærlig om hva som gjelder - men man trenger vel ikke fortelle FF om at "forrige helg traff jeg noen på klubben Den Røde Hane, og dææven, altså, det...."

Skrevet
3 timer siden, Sphere skrev:

Hadde bare en regel. At vi måtte avslutte om en av oss fikk følelser for den andre. Det fikk hun dessverre. Vi passet så vanvittig godt sammen seksuelt. 

Forstår ikke en ting. Dere passet godt sammen seksuelt og hun hadde følelser for deg. Hvorfor ville du ikke være med henne da?

• Liker 1
Skrevet

Gled deg til å få klamydia, gonoré og aids.

Anonymkode: 5ee00...6ce

• Liker 2
Skrevet

Vi lå med hverandre uten kondom og med andre med kondom :) 

Anonymkode: 66d83...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...