Tora Skrevet 22. juli 2002 #1 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg vil ha fest i dag! ! ! Noen som blir med? Ordner med musikk, pizza,modemsaft og ostekake med jordbær på toppen. Jeg er arbeidsløs og lat så jeg slenger meg ned ved bassenget og koser meg med hele pakka. Hører jeg noen eller? ? Er det noen her ? Hallooooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 Adressen for dagen er?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juli 2002 Bare gå mot bassenget du så hører du. Jeg har den fine musikken på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. juli 2002 #4 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg vil være med!!! Kjeder meg, er hjemme alene, og føler virkelig for en bassengfest nå, ja. Tora, du er min reddende engel!!! Jeg kan ta med mer pærebrus... noen som har ekno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. juli 2002 #5 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg føler meg egentlig litt utafør. Har aldri vært med på deres fest før, jeg har heller ikke meldt meg inn i de lystige engler. Har vært livredd for at dette er eånn religiøs greie. :oops: Er det lov å ta med rødvin på basseng kanten, eller må man være avholdene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei @lfa! Så kjekt at du kunne komme. Du ser, egentlig så er det en bursdagsfeiring. Jeg fyller år i dag og jeg sitter igjen med masse kaker og dilldal, som jeg vil dele med alle mine med engler. Nå må du ikke kjede deg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. juli 2002 #7 Del Skrevet 22. juli 2002 Gratulerer med dagen, Tora!!! :smile: Jippiii, bursdagsfest!!! Care, både du og rødvinen er hjertelig velkommen her! Vi er lystige engler, ikke religiøse engler... Humor er en viktig ting, og den tar vi vare på her i menigheten. Pluss at vi også tar vare på diverse alkohyler.... Jippiiii, fest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. juli 2002 #8 Del Skrevet 22. juli 2002 grattis med dagen Tora. Jeg tar med vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. juli 2002 #9 Del Skrevet 22. juli 2002 Kan jeg også være med? Har så utrolig festbehov, men strever fælt med å løsrive meg fra jobb-uhyret (har nettopp begynt ferien). Pærebrus og ekno? That's me!!! Yiiii haaa!! Slår meg ned ved bassengkanten sammen med de andre. Dette har jeg sansen for - tatt på sparket party *hehe* Rødvin er helt topp, Care *gliser* Det får oss i en sånn fantastisk filosofisk stemning skal du se. Vi løser alle verdensproblemene på null-comma-switch Englenes Sjefsfilosof med opprykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei care! Det er kjepegodt med røvin,ta den med det er helt sikkert i orden,og får du for lite er der masse modemsaft. Det er det samme ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. juli 2002 #11 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei Hvis dere liker Myggsuppe, så tar jeg det gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. juli 2002 #12 Del Skrevet 22. juli 2002 Er det plass til en aldri så liten englemamma på denne festen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 22. juli 2002 SKÅÅÅÅÅÅÅÅLL ALLE SAMMEN !!! SKÅL FOR SOMMER SOL OG REGN OG FEST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. juli 2002 #14 Del Skrevet 22. juli 2002 Englemammaer er det plass til, ja! Jøss, du ser virkelig godt ut for tiden... for å være så overgravid, mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. juli 2002 #15 Del Skrevet 22. juli 2002 Takk! Men jeg håper du har lagt merke til at jeg bærer det meste på ryggen? Du aner ikke hvor eksplosiv jeg føler meg, det er som en kjempefis som aldri kommer ut!!! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 22. juli 2002 Ser jeg syner, eller er det virkeli palmer med kokkusnøtter. Her i engleskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. juli 2002 #17 Del Skrevet 22. juli 2002 Forresten: :D Gratulerer med dagen, Tora!!! Skal si du har gjort det fint her! Og kakene er bare kjempegode!!! Mmmm... Jeg tok med litt bamsemums og noe smågreier, og her skal du få en bursdagspresang av meg: Vær så god, en helt ny flytemadrass med palme på, og med hull til å sette pærebrusglasset ditt i! Håper den kommer til nytte! Det er selvfølgelig innebygget stereoanlegg i den! Og så til slutt: *klemmer Tora* En skikkelig BAMSEMUMS-bursdagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. juli 2002 #18 Del Skrevet 22. juli 2002 Nei, du ser ikke syner, Tora! Det vokser de underligste ting på palmene her i gullepleskogen! Bl.a. gullkokosnøtter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 22. juli 2002 Å takk englemamma. Det var akkurat det jeg ønska meg. Nå har jeg alt jeg trenger på en plass. Se hvor elegalt jeg er her jeg ligger. Nå blir det ikke ny jobb på meg i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 22. juli 2002 #20 Del Skrevet 22. juli 2002 *Surfer inn på en svær bølge og lander elegant i bassenget* Er det her det er party????? Grattis med dagen Tora!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå