Gjest Burglaress Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Etter å ha lest gjennom noen tråder her har jeg merket meg at penishylse/sleeve stadig blir nevnt, og merker at jeg blir litt nysgjerrig Kanskje det er noen her som har prøvd det, og som kan fortelle litt om hvordan det fungerer i praksis? Hvordan er det for mannen å knulle med hylse? Får han noe mer ut av det enn at penisen tilsynelatende blir litt større for partner? Eller føles det ut som å ha seg med en fleshlight? Og for damene... Føles det fortsatt ut som penis eller er det mer som en dildo?
Sphere Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Har kun forsøkt en gang. Synd, for det tenner meg veldig. Dette var kun en billigversjon, og satt ikke så godt på meg. Som mann kjente jeg ikke så mye mens vi holdt på, men det var spennende å se at hun ble skikkelig strukket ut. Hun kjente klart mer til hylsen enn meg, men hun ville allikevel helst ha meg uten. Det er visst noe spesielt med hud mot hud. 2
Gjest Burglaress Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 11 minutter siden, Sphere skrev: Har kun forsøkt en gang. Synd, for det tenner meg veldig. Dette var kun en billigversjon, og satt ikke så godt på meg. Som mann kjente jeg ikke så mye mens vi holdt på, men det var spennende å se at hun ble skikkelig strukket ut. Hun kjente klart mer til hylsen enn meg, men hun ville allikevel helst ha meg uten. Det er visst noe spesielt med hud mot hud. Så man mister nesten hele følelsen av å sex med et annet menneske? Bare plastikk? Kjedelig :/
Sphere Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 8 minutter siden, Burglaress skrev: Så man mister nesten hele følelsen av å sex med et annet menneske? Bare plastikk? Kjedelig :/ Nå kan det jo hende de mer kostbare versjonene er annerledes. Det har sikkert skjedd noe med kvalitet også siden den gang jeg forsøkte. Men resultatet var at vi kun gjorde det ene forsøket. Selv om det tente meg veldig. Men det var jo liksom for hennes skyld da.
Gjest Burglaress Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, Sphere skrev: Nå kan det jo hende de mer kostbare versjonene er annerledes. Det har sikkert skjedd noe med kvalitet også siden den gang jeg forsøkte. Men resultatet var at vi kun gjorde det ene forsøket. Selv om det tente meg veldig. Men det var jo liksom for hennes skyld da. Men er litt interessant at det tente deg og ikke henne da... Har fått inntrykk av at det vanligvis er omvendt; dama vil at mannen skal ha stor pikk, mens mannen på sin side føler seg erstattet/ikke bra nok som han er
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Finnes penishylset som kun gir mere tykkelse, sånn at penishodet stikker utenfor mens resten er dekket av hylse. Har prøvd dette med dama. Siden menn er mest følsomme på penishodet var sexen like bra og hun ble mere fylt opp. Spennende leketøy som vi bruker avantil. Fordelen er jo at man kan sprute inni dama mens man har den på og ikke spruter inni hylsen. Bruker glidemiddel på penis så føler som du blir melket samtidig som du knuller. Sykt digg følelse. Så har den et strekk som festes rundt ballene så sitter godt på.;) Anonymkode: f464f...e9a 1
Sphere Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 24 minutter siden, Burglaress skrev: Men er litt interessant at det tente deg og ikke henne da... Har fått inntrykk av at det vanligvis er omvendt; dama vil at mannen skal ha stor pikk, mens mannen på sin side føler seg erstattet/ikke bra nok som han er Jeg har en litt rar tenning der. Tenner på å føle meg liten. Jeg vet det er veldig motstrøms, og det tok meg lang tid å akseptere dette.😉 1
SlemUlv Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 Vi har 2 Were-Ables fra Bad Dragon, kun fått prøvd det ene enda dog. Og er super fornøyde! Han kjenner ting godt selv med den på, og jeg blir fylt opp. Etter hva jeg har skjønt (jeg er jo trossalt bare kvinne *ler*) så er greia det at de vi har er myke.. når de blir harde, så kjenner mannen ikke noe, og da forsvinner mye av vitsen for oss. Veldig glad vi kjøpte dem, og vi har brukt den første vi kjøpte mye! 1
Gjest Burglaress Skrevet 16. september 2016 #9 Skrevet 16. september 2016 4 minutter siden, kattepusen skrev: Vi har 2 Were-Ables fra Bad Dragon, kun fått prøvd det ene enda dog. Og er super fornøyde! Han kjenner ting godt selv med den på, og jeg blir fylt opp. Etter hva jeg har skjønt (jeg er jo trossalt bare kvinne *ler*) så er greia det at de vi har er myke.. når de blir harde, så kjenner mannen ikke noe, og da forsvinner mye av vitsen for oss. Veldig glad vi kjøpte dem, og vi har brukt den første vi kjøpte mye! Tok et raskt google-søk... Er det dem som ser ut som varulvpeniser og sånn?
SlemUlv Skrevet 16. september 2016 #10 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, Burglaress skrev: Tok et raskt google-søk... Er det dem som ser ut som varulvpeniser og sånn? Stemmer det.. *ler* er mye fantasy der, som jo gjør det enda mer moro for meg som er fantasy geek
Gjest Burglaress Skrevet 16. september 2016 #11 Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, kattepusen skrev: Stemmer det.. *ler* er mye fantasy der, som jo gjør det enda mer moro for meg som er fantasy geek Haha! Så artig! Første gangen jeg har sett noe sånt altså
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #12 Skrevet 16. september 2016 Dere som bruker sleeve, hvorfor sparer dere ikke bare opp til en penisoperasjon? Gjøre den permanent større... Å gjøre den tykkere koster bare 20k og du får gjort det i Oslo Anonymkode: 4fc70...327
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #13 Skrevet 16. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som bruker sleeve, hvorfor sparer dere ikke bare opp til en penisoperasjon? Gjøre den permanent større... Å gjøre den tykkere koster bare 20k og du får gjort det i Oslo Anonymkode: 4fc70...327 Fordi trenger ikke større penis. Er bare spennende å prøve nye ting, og en operasjon er ikke risikofritt.☺ Anonymkode: f464f...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #14 Skrevet 16. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi trenger ikke større penis. Er bare spennende å prøve nye ting, og en operasjon er ikke risikofritt.☺ Anonymkode: f464f...e9a Da vil du jo fylle opp dama skikkelig hver gang og slippe dra på seg ei hylse. Hvis kuken er så liten at du må bruke ei hylse så er det ganske patetisk egentlig. Dessuten er sjansen for at noe skal gå galt med operasjon liten, mange som er fornøyde Anonymkode: 4fc70...327
SlemUlv Skrevet 16. september 2016 #15 Skrevet 16. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da vil du jo fylle opp dama skikkelig hver gang og slippe dra på seg ei hylse. Hvis kuken er så liten at du må bruke ei hylse så er det ganske patetisk egentlig. Dessuten er sjansen for at noe skal gå galt med operasjon liten, mange som er fornøyde Anonymkode: 4fc70...327 Da har du missforstått mye Det har ikke noe med liten kuk å gjøre, eller "stor vagina".. det har med å STREKKE vaginaen til max og litt til å gjøre.. mange tenner på strekking. Det har også med å gjøre noe annet en penis i vagina sex.. gjøre noe som ikke føles likt hele tiden! Tenk, noen har et annet tenningsmønster en deg, uten å ha for liten pikk Ja det går faktisk ann! 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #16 Skrevet 16. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da vil du jo fylle opp dama skikkelig hver gang og slippe dra på seg ei hylse. Hvis kuken er så liten at du må bruke ei hylse så er det ganske patetisk egentlig. Dessuten er sjansen for at noe skal gå galt med operasjon liten, mange som er fornøyde Anonymkode: 4fc70...327 Tror ikke jeg vil ha noe større da den allerede er godt over snittet. Vi bare tenner på spenningen med å bruke den og ha roleplay. Bruker jo den sjelden uansett, men er et artig krydder i hverdagen på samme måte som alle sexleketøy.☺ Hun foretrekker best uten, men jeg syns det er pirrende og annerledes følelse. Anonymkode: f464f...e9a
Sphere Skrevet 16. september 2016 #17 Skrevet 16. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da vil du jo fylle opp dama skikkelig hver gang og slippe dra på seg ei hylse. Hvis kuken er så liten at du må bruke ei hylse så er det ganske patetisk egentlig. Dessuten er sjansen for at noe skal gå galt med operasjon liten, mange som er fornøyde Anonymkode: 4fc70...327 For noe tull. Penisoperasjoner er fremdeles veldig risikofylt og resultatet blir såpass lite økning at det er regelrett galskap i mine øyne. Dessuten handler det som regel om lek og moro, og ikke nødvendigvis det at dama er misfornøyd. 1
Sphere Skrevet 16. september 2016 #18 Skrevet 16. september 2016 1 time siden, kattepusen skrev: Vi har 2 Were-Ables fra Bad Dragon, kun fått prøvd det ene enda dog. Og er super fornøyde! Han kjenner ting godt selv med den på, og jeg blir fylt opp. Etter hva jeg har skjønt (jeg er jo trossalt bare kvinne *ler*) så er greia det at de vi har er myke.. når de blir harde, så kjenner mannen ikke noe, og da forsvinner mye av vitsen for oss. Veldig glad vi kjøpte dem, og vi har brukt den første vi kjøpte mye! Disse så jo veldig spennende ut! Men de må jo være tøyelige innvendig når jeg ser på målene innvendig?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #19 Skrevet 16. september 2016 16 minutter siden, kattepusen skrev: Da har du missforstått mye Det har ikke noe med liten kuk å gjøre, eller "stor vagina".. det har med å STREKKE vaginaen til max og litt til å gjøre.. mange tenner på strekking. Det har også med å gjøre noe annet en penis i vagina sex.. gjøre noe som ikke føles likt hele tiden! Tenk, noen har et annet tenningsmønster en deg, uten å ha for liten pikk Ja det går faktisk ann! jaja, gjør alt for å benekte at det ikke har noe med størrelse.. Strekke den til maks som du sier, og derfor må gå til innkjøp av hylse. Det er jo presist fordi kuken er for liten. Men bare lur deg seg til å tro noe annet. Hvorfor ikke prøve å putte hele neven til mannen inn? Det må jo strekke ennå mer enn en hylse klarer? Anonymkode: 4fc70...327
SlemUlv Skrevet 16. september 2016 #20 Skrevet 16. september 2016 26 minutter siden, Sphere skrev: Disse så jo veldig spennende ut! Men de må jo være tøyelige innvendig når jeg ser på målene innvendig? De er veldig tøyelige ja! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå