AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Hvor gammel kan valpen være før hun hopper ned fra sofa? Er livredd hun skal brekke beina. Hun er ikke redd og prøver å hoppe ned hele tiden. Tidligere i dag var jeg uoppmerksom i 1 sekund, plutselig hoppa hun ned. Så ut som hun hadde gjort det 100 ganger så fint som hun landet Anonymkode: 358cb...d9b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Hvor gammel er valpen? De er ganske hardføre å tåler ganske mye så fremt de har balanse og koordinasjon i orden Anonymkode: f9439...c1a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Den Friday, September 16, 2016 at 13.27, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er valpen? De er ganske hardføre å tåler ganske mye så fremt de har balanse og koordinasjon i orden Anonymkode: f9439...c1a 9 uker bare.. Anonymkode: 358cb...d9b
ArtyFarty Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 9 uker bare.. Anonymkode: 358cb...d9b Da ville jeg passet godt på, og prøvd i det lengste å unngå at det skjer. Er valpen urolig, sett den ned. Ikke gå fra den i sofaen alene. Uhell kan skje, men ville passet på at det ikke er noe valpen får lov til å gjøre som en hovedregel.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Den Saturday, September 17, 2016 at 23.40, ArtyFarty skrev: Da ville jeg passet godt på, og prøvd i det lengste å unngå at det skjer. Er valpen urolig, sett den ned. Ikke gå fra den i sofaen alene. Uhell kan skje, men ville passet på at det ikke er noe valpen får lov til å gjøre som en hovedregel. Vi går aldri fra henne i sofaen nei. Det har heldigvis kun skjedd denne ene gangen. Men er det noen "regel" på hvor gamle de kan være, når de kan hoppe ned fra sofa uten å risikere å skade seg? Hvor lenge må vi passe på? Anonymkode: 358cb...d9b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Den Friday, September 16, 2016 at 12.12, AnonymBruker skrev: Hvor gammel kan valpen være før hun hopper ned fra sofa? Er livredd hun skal brekke beina. Hun er ikke redd og prøver å hoppe ned hele tiden. Tidligere i dag var jeg uoppmerksom i 1 sekund, plutselig hoppa hun ned. Så ut som hun hadde gjort det 100 ganger så fint som hun landet Anonymkode: 358cb...d9b Valper bør ikke læres til å gå i møblene. Da unngår du og problemet du ber om råd for. Anonymkode: 0598e...be8
ArtyFarty Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi går aldri fra henne i sofaen nei. Det har heldigvis kun skjedd denne ene gangen. Men er det noen "regel" på hvor gamle de kan være, når de kan hoppe ned fra sofa uten å risikere å skade seg? Hvor lenge må vi passe på? Anonymkode: 358cb...d9b Det kommer litt an på rasen også, men jeg slutter å løfte dem ned når de er 3-4 måneder. Men jeg har en forholdsvis liten men likevel robust rase, og de har hatt veldig god motorikk. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Valper bør ikke læres til å gå i møblene. Da unngår du og problemet du ber om råd for. Anonymkode: 0598e...be8 Boo ya, partypooper...
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Valper bør ikke læres til å gå i møblene. Da unngår du og problemet du ber om råd for. Anonymkode: 0598e...be8 Det er mitt problem, ikke ditt Anonymkode: 358cb...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 2 timer siden, ArtyFarty skrev: Det kommer litt an på rasen også, men jeg slutter å løfte dem ned når de er 3-4 måneder. Men jeg har en forholdsvis liten men likevel robust rase, og de har hatt veldig god motorikk. Boo ya, partypooper... Ok takker Anonymkode: 358cb...d9b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #10 Skrevet 19. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Valper bør ikke læres til å gå i møblene. Da unngår du og problemet du ber om råd for. Anonymkode: 0598e...be8 hvorfor bryr det deg at TS har hunden i sofaen? Anonymkode: f9439...c1a
Saphyria Skrevet 20. september 2016 #11 Skrevet 20. september 2016 Har latt hunden min få gå opp og ned som den ville fra dagen eg fikk den i hus (dvs, måtte hjelpe den opp til den klarte å hoppe opp selv). Det er kun 1 gang den har hoppet ned og gitt fra seg lyd når den landet litt skjevt, men den lærte av det, og har aldri hoppet ned på den måten flere ganger. Men da hoppet den altså ned som ein tulling med turbo knappen presset inn, var like før den traff tvbenken som står halvannen meter unna.. Men eg har ein stor, robust rase da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå