AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Det var nylig en artikkel (fra VG+ om jeg ikke husker helt feil) som handlet om hvordan man kunne tjene penger over internett. Er det noen her som har sånn VG+ abonnement, og som har lest denne artikkelen? Handlet artikkelen faktisk om noe nyttig, som folk faktisk kan tjene noen kroner på? Eller var dette bare en unødvendig tulle-artikkel, uten noen særlig gode råd? Det var annen artikkel (så lå under lignende avis-abonnement) for en god stund siden. Om hvordan man (viss nok) kunne overleve på cirka 1 000 kroner, i løpet av en måned. Men dette var vel mest tull? Eller at de som noenlunde klarte dette, var sponset av Rema 1 000 eller noe. Var den artikkelen om å tjene penger over internett, i samme stil som den gangen de påstod at det faktisk var mulig å overleve på 1 000 kroner hver måned? Eller hadde den tjene penger på internett-artikkelen faktisk litt mer vettugt å komme med? Anonymkode: 1f995...399
Kamomille Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Kjøp deg tilgang til VG+ Det er vanskelig for andre å vite hva du mener er relevant informasjon i forhold til dine spørsmål.
Bolthorn Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var nylig en artikkel (fra VG+ om jeg ikke husker helt feil) som handlet om hvordan man kunne tjene penger over internett. Er det noen her som har sånn VG+ abonnement, og som har lest denne artikkelen? Handlet artikkelen faktisk om noe nyttig, som folk faktisk kan tjene noen kroner på? Eller var dette bare en unødvendig tulle-artikkel, uten noen særlig gode råd? Det var annen artikkel (så lå under lignende avis-abonnement) for en god stund siden. Om hvordan man (viss nok) kunne overleve på cirka 1 000 kroner, i løpet av en måned. Men dette var vel mest tull? Eller at de som noenlunde klarte dette, var sponset av Rema 1 000 eller noe. Var den artikkelen om å tjene penger over internett, i samme stil som den gangen de påstod at det faktisk var mulig å overleve på 1 000 kroner hver måned? Eller hadde den tjene penger på internett-artikkelen faktisk litt mer vettugt å komme med? Anonymkode: 1f995...399 Så denne artikkelen og det er selvfølgelig bare click-bait vas. Om det var kjempe lett å tjene penger på internet, tror du ikke de fleste ville gjort det da? 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Det er selvfølgelig mulig å tjene penger på internett på f. eks. blogging, salgt av tjenester/produkter eller noe annet, men det er jo litt vanskeligere enn å bare slenge opp en nettside og satse på at det går av seg selv. Om man skriver godt innenfor et tema som opptar mange, særlig på engelsk, så kan det hende man klarer å få en liten hærskare av lesere etter seg, og da kan man tjene penger på reklameinnslag, affiliate marketing, evt. tilleggsalg av produkter/tjenester etc. Men det er altså noe en må regne med å bruke en god del tid på. Anonymkode: ce084...615
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Det er mulig å tjene på nettet. Men med mindre du er en av de heldige som faktisk har lidenskapen til å jobbe så mye for å tjene pengene, så tror jeg det er mye mindre krevende å ta en vanlig jobb. Av og til skulle jeg ønske jeg hadde en sånn lidenskap og driv, men det har jeg ikke! :D Anonymkode: cc955...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå