Gå til innhold

Kardashians - Hvem mest knullbar?

Fremhevede innlegg

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0818_kim_kardashian_butt_bikini_fameflynet-2

Synes du rumpa hennes er tiltrekkende? 

Bilderesultat for kim kardashian mexico

Hele kroppen hennes er fake og ser faen ikke ut. 

Anonymkode: 120cf...91c

Kvakk kvakk 

Anonymkode: be9c0...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig ekte hahahah mest latterlige jeg noen sinne har sett😂

image.jpg

image.jpg

Anonymkode: be9c0...895

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Coronas skrev:

Jeg syns alle jentene i Kardashian/Jenner familien er utrolig vakre og eksotiske.  Azerbaijaske kvinner er flotte! Jeg er kvinner og vil nok ikke k..... noen av de da. Men flotte er de, både på utsiden og innsiden.

Azerbaijan? Kardashian-søstrene har røtter i Armenia, ikke Azerbaijan. 

Anonymkode: 5104c...44f

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet såvidt hvem disse folka er, men jeg undres over at man slltid tror folk har operert seg når man har endret seg?

Mange som forandrer kosthold og fysisk aktivitet, kan forandre seg drastisk. 

Kjenner ei tysk jente/dame, som har litt sånn figur som hun Kim ( som flere her har lagt ut bilder av ). Hun hadde IKKE operert seg garantert, hun hadde komplekser for rumpa si. Hun var slank, spesielt på overkroppen, men rumpa og lårene var veldig uproposjonert, sæggete...eller hva jeg skal kalle det, som om den ikke vare endel av heleheten til resten av kroppen, på samme måte som Kim sin, som mange tror har operert seg.

Så hun trenger absolutt ikke å ha operert seg! Jeg tror ingen vil operert seg sånn frivillig, for å være helt ærlig. Hun har i tillegg ( som jeg leste i tråden her, fordi jeg kjenner ikke noe til denne dama ) født to barn. Det forandrer også kroppen, hormonene etc. Mange får breiere hofter, rumpe etc. Så jeg skjønner ikke all disee bastante utsagnene om at "hun/de har operert seg"...

Angående ansiktet: man kan gjøre mye med sminke...

Anonymkode: caa69...d45

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Azerbaijan? Kardashian-søstrene har røtter i Armenia, ikke Azerbaijan. 

Anonymkode: 5104c...44f

My mistake

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet såvidt hvem disse folka er, men jeg undres over at man slltid tror folk har operert seg når man har endret seg?

Mange som forandrer kosthold og fysisk aktivitet, kan forandre seg drastisk. 

Kjenner ei tysk jente/dame, som har litt sånn figur som hun Kim ( som flere her har lagt ut bilder av ). Hun hadde IKKE operert seg garantert, hun hadde komplekser for rumpa si. Hun var slank, spesielt på overkroppen, men rumpa og lårene var veldig uproposjonert, sæggete...eller hva jeg skal kalle det, som om den ikke vare endel av heleheten til resten av kroppen, på samme måte som Kim sin, som mange tror har operert seg.

Så hun trenger absolutt ikke å ha operert seg! Jeg tror ingen vil operert seg sånn frivillig, for å være helt ærlig. Hun har i tillegg ( som jeg leste i tråden her, fordi jeg kjenner ikke noe til denne dama ) født to barn. Det forandrer også kroppen, hormonene etc. Mange får breiere hofter, rumpe etc. Så jeg skjønner ikke all disee bastante utsagnene om at "hun/de har operert seg"...

Angående ansiktet: man kan gjøre mye med sminke...

Anonymkode: caa69...d45

Vel,det får da være måte på hvor mye større rumpa kan bli med trening. Hvis du ser på bildene så er det jo usannsynlig at det bare er trening.

Anonymkode: a3d2f...22e

• Liker 3
Skrevet

Begge to! Hallo de er tross alt jenter/kvinner. Sier aldri nei til sex. 

Skrevet

Dere som tror de ikke har operert: Bare se på Isabel Raad her i Norge på hvor lett det er. Jeg har fulgt mye med på Kardashians,og de endrer seg for mye over for kort tid. Dessuten er det MYE mer plastisk kirurgi og botox blant kjendiser,også her i Norge,enn det mannen i gata tror . Kardashians nekter fortsatt for ganske mye av det de har fikset på, men det de har snakket åpent om å ha utført i programmet er: Botox,leppe-injeksjoner(Kylie),silikon(Kourtney) og fjerning av strekkmerker og cellulitter. Så hvis de beviselig har gjort dette, hvorfor skulle de ikke ha gjort det andre? Og det om at de har disse armenske genene; Kylie har dem ikke - det er på farssiden til Kardashians disse genene er.

Anonymkode: 0a01c...9a4

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle damer som har svart fordi de er missunnelige fordi disse damene har kroppen som menn liker. Kylie er perfeksjon rett og slett. Er det ikke litt typisk at jenter sier at noen ikke er fine når de egentlig er det? Er jo en grunn til at Kylie har mest følgere på IG av alle i hele verden.😉

Anonymkode: 14b23...cfe

Hahaha.. Sier ABSOLUTT ikke at de ikke er pene av misunnelighet. Jeg ville ikke blitt seende ut som noen av dem om jeg så fikk betalt for det. At du mener at disse er "perfeksjon" og at det er dette menn liker, blir en annen historie. 

Anonymkode: 6dec7...9d7

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

:bond:

Du endrer mening etterhvert som folk påpeker hva jentene har sagt i programmet, som du har nektet på.... :rolleyes: Bevis? Se før og etter- bilder. Hvor som helst på google. Se på programmet. Se hva de sier selv hva de har gjort, og se forandringen igjennom sesongene.

Anonymkode: e273e...35d

Disse forandringene du snakker om er å farge håret, bytte makeup stil, og så går de på dietter i perioder. Derfor endrer utseende seg. Er bare å se på kroppsbyggere på off og on season. Ganske store forskjeller. Få som gidder å leve på diett året rundt, så derfor endrer vekta seg noe. Masse av disse bildene er manipulerte. Se heller på programmet keeping up whith the Kardahsian så får du se at det ikke er noe juks og operasjoner med unntak av Kourtney etter fødsel.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for kim kardashian mexicoBilderesultat for kim kardashian mexico

Bare se forskjellen på disse to bildene!! 

Nok et person som ikke har peiling på diett og trening ser jeg. Eneste forskjellen på disse bildene er at hun er på diett og derfor er mere definert på det øverste bildet. Når fettprosenten synker så kommer konturene mye bedre frem i tillegg til at muslelmassen øker..

• Liker 1
Skrevet

Bilderesultat for kim kardashian mexicoBilderesultat for kim kardashian mexico

Bare se forskjellen på disse to bildene!! 

Hvem ville ikke dyppet kuken i dama på det øverste bildet😍 Hun har store pupper og formene på rette plassen. Ei skikkelig knulledukke🙊

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle damer som har svart fordi de er missunnelige fordi disse damene har kroppen som menn liker. Kylie er perfeksjon rett og slett. Er det ikke litt typisk at jenter sier at noen ikke er fine når de egentlig er det? Er jo en grunn til at Kylie har mest følgere på IG av alle i hele verden.😉

Hahaha, det har hun ikke. Selena Gomez er den mest fulgte på IG(instagram).

Kylie har derrimot flest følgere på snapchat 😉

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ville ikke dyppet kuken i dama på det øverste bildet😍 Hun har store pupper og formene på rette plassen. Ei skikkelig knulledukke🙊

Med ei rompe like stor som en låvedør? helt ærlig synes jeg ikke de er pene noen av de damene i den familien der. 

Anonymkode: 3d458...8d3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok et person som ikke har peiling på diett og trening ser jeg. Eneste forskjellen på disse bildene er at hun er på diett og derfor er mere definert på det øverste bildet. Når fettprosenten synker så kommer konturene mye bedre frem i tillegg til at muslelmassen øker..

Du tror vel kuwtk er en 100% ekte serie også du vel? 😉

Anonymkode: 1e76a...273

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kylie er så sykt deilig. Hun har drømmekroppen. Og virker å være veldig greit.er oftest hun jeg fantaserer om når jeg runker hvis jeg skal fantasere om noen. Kim er fin hun også men litt gammel og utdatert og ikke så fin kropp som Kylie😁

Pimp Mama Kris Jenner ville elsket å høre dette. 

Anonymkode: 0e1ee...6e3

Skrevet

Først er hun for gammel og så er hun ei "skikkelig knulledukke"?

Anonymkode: a3d2f...22e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...