AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #41 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du sa jo at ingen hadde tatt... Jeg har ikke studert puppene til de andre, men jeg tror at stort sett alle har det. Det er det de gjør. De fikser på utseende sitt, dessverre. Kim så ganske naturlig ut, før den svære rumpa. Hun har tatt brazilian butt lift. Det kan man lett se at Khloe og Kylie også har tatt. Tror heller du er litt naiv Anonymkode: e273e...35d Tror du alle som har sånn kropp er operert? Kyilie har en trent tenåringskropp og er helt naturlig hvis man spiser rett og trener. Må huske på at Norge ikke er kjent for sånne former. Armenske damer, afrkanske, brazilianske osv osv har et helt annet utgangspungt. Anonymkode: 14b23...cfe 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #42 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tror du alle som har sånn kropp er operert? Kyilie har en trent tenåringskropp og er helt naturlig hvis man spiser rett og trener. Må huske på at Norge ikke er kjent for sånne former. Armenske damer, afrkanske, brazilianske osv osv har et helt annet utgangspungt. Anonymkode: 14b23...cfe Lille naive du... Anonymkode: e273e...35d 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #43 Skrevet 16. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sa jo at ingen hadde tatt... Jeg har ikke studert puppene til de andre, men jeg tror at stort sett alle har det. Det er det de gjør. De fikser på utseende sitt, dessverre. Kim så ganske naturlig ut, før den svære rumpa. Hun har tatt brazilian butt lift. Det kan man lett se at Khloe og Kylie også har tatt. Tror heller du er litt naiv Anonymkode: e273e...35d Er det mulig å være mere sjalu😂 Anonymkode: 14b23...cfe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #44 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Lille naive du... Anonymkode: e273e...35d Du er veldig sjalu kan man si😉 Anonymkode: 14b23...cfe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #45 Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å være mere sjalu😂 Anonymkode: 14b23...cfe Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du er veldig sjalu kan man si😉 Anonymkode: 14b23...cfe Hvorfor drar man sjalusikortet så fort man er uenig? Tom for argumenter, kanskje? Jeg synes Kim var nydelig, før hun opererte seg. Hun var et ideal. Nå synes jeg hun har ødelagt utseende sitt. Jeg tror rett og slett at du skal finne en nål, og sprekke hull i den lille bobla du lever i. Anonymkode: e273e...35d 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #46 Skrevet 16. september 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har sin egen kolleksjon med lebestifter som skal gjøre at leppene virker større. Uten lebestift ser de helt normale ut. Anonymkode: 14b23...cfe Tuller du? Hun har jo innrømmet at hun tar restylane for lenge siden. Anonymkode: 5104c...44f 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #47 Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor drar man sjalusikortet så fort man er uenig? Tom for argumenter, kanskje? Jeg synes Kim var nydelig, før hun opererte seg. Hun var et ideal. Nå synes jeg hun har ødelagt utseende sitt. Jeg tror rett og slett at du skal finne en nål, og sprekke hull i den lille bobla du lever i. Anonymkode: e273e...35d Syns heller du skal komme med alle bevisene på alle operasjoner som disse har "tatt". Kourtney har silikon men ikke mye pga fødsel, de har nok tatt litt restylane, men ellers er de naturlige. De er flinke med makeup og har råd til klær som fremhever kroppene deres. Blir bare oppgitt av folk som kjøper alt som skrives i Se og hør likssom. Så ikke sikker på hvem som bør komme ut av fornektelsesbobla si.😉 Anonymkode: 14b23...cfe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #48 Skrevet 16. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns heller du skal komme med alle bevisene på alle operasjoner som disse har "tatt". Kourtney har silikon men ikke mye pga fødsel, de har nok tatt litt restylane, men ellers er de naturlige. De er flinke med makeup og har råd til klær som fremhever kroppene deres. Blir bare oppgitt av folk som kjøper alt som skrives i Se og hør likssom. Så ikke sikker på hvem som bør komme ut av fornektelsesbobla si.😉 Anonymkode: 14b23...cfe Du endrer mening etterhvert som folk påpeker hva jentene har sagt i programmet, som du har nektet på.... Bevis? Se før og etter- bilder. Hvor som helst på google. Se på programmet. Se hva de sier selv hva de har gjort, og se forandringen igjennom sesongene. Anonymkode: e273e...35d 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #49 Skrevet 16. september 2016 Kan være forskjell på hvem som er penest og "mest knullbar", henger ikke nødvendigvis sammen. Kendall er som mange(særlig jenter) sier veldig pen, men det frister mer å knulle en av de mer formfulle for det Anonymkode: 92361...10e 1
wintergirl Skrevet 16. september 2016 #50 Skrevet 16. september 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du alle som har sånn kropp er operert? Kyilie har en trent tenåringskropp og er helt naturlig hvis man spiser rett og trener. Må huske på at Norge ikke er kjent for sånne former. Armenske damer, afrkanske, brazilianske osv osv har et helt annet utgangspungt. Anonymkode: 14b23...cfe Du vet at Brazil er det landet i verden hvor det foretas mest plastiske operasjoner? Rumpeimplantat+rumpeløft og silikon i bryster er på topp. Afrikanske damer varierer veldig fra stamme til stamme. Men de er faktisk naturlig stramme, uten særlig trening. De får lettere muskler, har naturlig store rumper, men ikke alle. Men for all del. Å ha en stor rumpe er for pokker meg ikke et mål. Ingen kan tilfrestille alle, men det viktigste er at man selv er fornøyd. 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #51 Skrevet 16. september 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være forskjell på hvem som er penest og "mest knullbar", henger ikke nødvendigvis sammen. Kendall er som mange(særlig jenter) sier veldig pen, men det frister mer å knulle en av de mer formfulle for det Anonymkode: 92361...10e Jo, det gjør det. Men min mening teller kanskje ikke selv om jeg er lesbisk, hm? Anonymkode: aeece...4e8 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 16. september 2016 #52 Skrevet 16. september 2016 Kim, men Kendall er den nydeligste av søstrene
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #53 Skrevet 16. september 2016 2 minutter siden, Fox Mulder skrev: Kim, men Kendall er den nydeligste av søstrene Synes du rumpa hennes er tiltrekkende? Hele kroppen hennes er fake og ser faen ikke ut. Anonymkode: 120cf...91c 3
Coronas Skrevet 16. september 2016 #54 Skrevet 16. september 2016 4 timer siden, Jacklost skrev: Gammel? Hun er da bare 35. Ser ut som hun er 25 OG født to barn
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #55 Skrevet 16. september 2016 Bare se forskjellen på disse to bildene!! Anonymkode: 120cf...91c 2
chouette Skrevet 16. september 2016 #56 Skrevet 16. september 2016 Altfor unaturlige begge to for min smak. Kourtney og Kendall er veldig vakre da. 1
Coronas Skrevet 16. september 2016 #57 Skrevet 16. september 2016 Jeg syns alle jentene i Kardashian/Jenner familien er utrolig vakre og eksotiske. Azerbaijaske kvinner er flotte! Jeg er kvinner og vil nok ikke k..... noen av de da. Men flotte er de, både på utsiden og innsiden.
Mippi Skrevet 16. september 2016 #58 Skrevet 16. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare se forskjellen på disse to bildene!! Anonymkode: 120cf...91c Trening og kosthold!!! 2
Stum481 Skrevet 16. september 2016 #59 Skrevet 16. september 2016 Jeg er dame men jeg syns Kendall er peneste. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #60 Skrevet 16. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: HINT: Hun har blitt eldre.. Hun har gått fra å være tenåring noe hun fortsatt er btw(19 år). Det kalles å gå gjennom puberteten. Trodde du som kvinne visste at pupper, lår, rumpe og alt vokser når man blir eldre.. Anonymkode: 14b23...cfe 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har sin egen kolleksjon med lebestifter som skal gjøre at leppene virker større. Uten lebestift ser de helt normale ut. Anonymkode: 14b23...cfe Kris Jenner insists she didn't approve of daughter Kylie's lip injections at 17 Anonymkode: aeece...4e8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå