AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #21 Skrevet 16. september 2016 Jeg liker IKKE leppene til Kylie, der har hun helt kort fylt på for mye. Men Kendall er jo nydelig, og helt klart mer naturlig pen. Anonymkode: aeece...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #22 Skrevet 16. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har jo ikke former da.. Min rekkefølge er som følger basert på utseende. Kylie, Kim, Kourtney, Klohe og Kandall. Men alle er fine nok til at en mann hadde blitt stolt av å gå med henne hånd i hånd da. Men Kylie er i en liga over alle de☺ Anonymkode: 14b23...cfe Kendall har ikke former fordi hun er NATURLIG, og ikke har operert seg. Anonymkode: 120cf...91c 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #23 Skrevet 16. september 2016 48 minutter siden, Jacklost skrev: Gammel? Hun er da bare 35. Ser ut som hun er 25 Etter alle operasjonene og fillere/botox så synes jeg dessverre Kim ser 10 år eldre ut enn det hun egentlig er. Hun var nydelig før, men ikke nå lengre. Synes hun ligner mye på mora nå. Jeg synes Kylie er penere enn Kim. I rekkefølge av dem alle: Kendall, Kourtney, Kylie, Khloe og Kim. Anonymkode: e273e...35d 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #24 Skrevet 16. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kendall har ikke former fordi hun er NATURLIG, og ikke har operert seg. Anonymkode: 120cf...91c Ingen av de er opererte bortsett fra litt fillers i leppene, men det gjør det enda deilige å bli sugd. Makeup er de dyktige på derimot siden de selger dette selv og har gode stylister. Utrolig at mange ikke klarer å se forskjell på makeup og operasjoner. Kylie er ikke operert noen plasser. Noen har mere former enn andr og Kendall er den eneste av de som ikke har former. Anonymkode: 14b23...cfe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #25 Skrevet 16. september 2016 Er dette virkelig pent? Anonymkode: d5525...c14 9
wintergirl Skrevet 16. september 2016 #26 Skrevet 16. september 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle damer som har svart fordi de er missunnelige fordi disse damene har kroppen som menn liker. Kylie er perfeksjon rett og slett. Er det ikke litt typisk at jenter sier at noen ikke er fine når de egentlig er det? Er jo en grunn til at Kylie har mest følgere på IG av alle i hele verden.😉 Anonymkode: 14b23...cfe Mannen min liker de ikke. Skal han velge en må de bli Kendall. Han syns smalere er penest. Og de damene jeg syns er lekre syns mange menn er lekre også, så sjalu er vi ikke. Kjedelig å ikke ha fylt 20 engang og pøser på med fillers og enormt mye sminke for å se ut som hun er i 30 årene. Vekk med fillers og litt mindre sminke, og du står igjen med en helt vanlig jente. Ta en helt vanlig jente fra gata og pøs på med fillers og masse sminke, og vips så er hun en av dem. +++silikon og større rumpe såklart. 2
Gjest BabyBlue Skrevet 16. september 2016 #27 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hun har jo ikke former da.. Min rekkefølge er som følger basert på utseende. Kylie, Kim, Kourtney, Klohe og Kandall. Men alle er fine nok til at en mann hadde blitt stolt av å gå med henne hånd i hånd da. Men Kylie er i en liga over alle de☺ Anonymkode: 14b23...cfe Jeg er enig i at Kylie har den beste kroppen om man ser på henne fra et seksuelt standpunkt. Hun er slank, men samtidig er det nok å ta i på de rette plassene. Men jeg interesserer meg mer for øyne og lepper og ansiktet i sin helhet. Har sett Kendall i en del videoer og motebilder, og der vinner hun lett. Hun har også den mest atletiske kroppen og ser mest sunn ut. Kylie er L.A og Kendall er Frankrike (om det gir mening), det er liksom noe mer tidløst over Kendall. Men jeg føler meg egentlig ikke trygg på å si HVEM jeg mener ser best ut. Disse damene går jo aldri uten sminke og heftige klær som fremhever det beste med de. Plastisk kirurgi har alle vært borti, selv Kendall som virker som den mest naturlige av de. Og Kylie ser skremmende voksen ut, jeg klarer ikke å fatte at hun er yngre enn meg. Hun er 19! Det er helt sprøtt hva den jenta kan gjøre med sminke og klær, altså.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #28 Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, wintergirl skrev: Mannen min liker de ikke. Skal han velge en må de bli Kendall. Han syns smalere er penest. Og de damene jeg syns er lekre syns mange menn er lekre også, så sjalu er vi ikke. Kjedelig å ikke ha fylt 20 engang og pøser på med fillers og enormt mye sminke for å se ut som hun er i 30 årene. Vekk med fillers og litt mindre sminke, og du står igjen med en helt vanlig jente. Ta en helt vanlig jente fra gata og pøs på med fillers og masse sminke, og vips så er hun en av dem. +++silikon og større rumpe såklart. Finnes ingen som har operert puppene eller rumpa i den familien. De har gode gener. Kim varierer mye i vekt og legger alt på seg på rumpa virker det som. På sitt slankeste er hun fin, men ikke babyvekta. Blir alt for mye. Kylie er den fineste helt klart.. Anonymkode: 14b23...cfe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #29 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Finnes ingen som har operert puppene eller rumpa i den familien. De har gode gener. Kim varierer mye i vekt og legger alt på seg på rumpa virker det som. På sitt slankeste er hun fin, men ikke babyvekta. Blir alt for mye. Kylie er den fineste helt klart.. Anonymkode: 14b23...cfe Anonymkode: d5525...c14 12
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #30 Skrevet 16. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de er opererte bortsett fra litt fillers i leppene, men det gjør det enda deilige å bli sugd. Makeup er de dyktige på derimot siden de selger dette selv og har gode stylister. Utrolig at mange ikke klarer å se forskjell på makeup og operasjoner. Kylie er ikke operert noen plasser. Noen har mere former enn andr og Kendall er den eneste av de som ikke har former. Anonymkode: 14b23...cfe LITT? Se på før og etter bilder av Kylie du, så ser du forskjellen. Anonymkode: aeece...4e8 6
Gjest antbug Skrevet 16. september 2016 #31 Skrevet 16. september 2016 Den yngste har jo Barbie-skritt! Trodde ikke det var mulig å ha i virkeligheten. Et så stort og bredt flatt underlivsområde at lårene forhindres fra å møtes øverst. Stilig
Gjest BabyBlue Skrevet 16. september 2016 #32 Skrevet 16. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kendall har ikke former fordi hun er NATURLIG, og ikke har operert seg. Anonymkode: 120cf...91c Hun drev mye med sport på videregående og i barndommen (Jenner genene), så kroppen er hennes eget verk. Men jeg mistenker at hun har forfinet ansiktet sitt litt, gjort noe enten med nesa, leppene eller øynene. Nå spekuleres det også i om hun har tatt silikon siden brystene ikke er så ikke-eksisterende som de var i begynnelsen av modell karrièren hennes, men jeg tror bare kroppen hennes har utviklet seg naturlig.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #33 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: LITT? Se på før og etter bilder av Kylie du, så ser du forskjellen. Anonymkode: aeece...4e8 HINT: Hun har blitt eldre.. Hun har gått fra å være tenåring noe hun fortsatt er btw(19 år). Det kalles å gå gjennom puberteten. Trodde du som kvinne visste at pupper, lår, rumpe og alt vokser når man blir eldre.. Anonymkode: 14b23...cfe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #34 Skrevet 16. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes ingen som har operert puppene eller rumpa i den familien. De har gode gener. Kim varierer mye i vekt og legger alt på seg på rumpa virker det som. På sitt slankeste er hun fin, men ikke babyvekta. Blir alt for mye. Kylie er den fineste helt klart.. Anonymkode: 14b23...cfe Are you for real!?? Jeg tror stort sett alle har silikon i puppene i alle fall. Kourtney har sagt at hun har silikon i puppene på programmet... Tror nok Kim, Khloe og Kylie har tatt en brazilian butt lift. Anonymkode: e273e...35d 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #35 Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: HINT: Hun har blitt eldre.. Hun har gått fra å være tenåring noe hun fortsatt er btw(19 år). Det kalles å gå gjennom puberteten. Trodde du som kvinne visste at pupper, lår, rumpe og alt vokser når man blir eldre.. Anonymkode: 14b23...cfe Man får ikke så store lepper naturlig Anonymkode: aeece...4e8 5
wintergirl Skrevet 16. september 2016 #36 Skrevet 16. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes ingen som har operert puppene eller rumpa i den familien. De har gode gener. Kim varierer mye i vekt og legger alt på seg på rumpa virker det som. På sitt slankeste er hun fin, men ikke babyvekta. Blir alt for mye. Kylie er den fineste helt klart.. Anonymkode: 14b23...cfe Jo, det har de gjort alle sammen. Se på gamle bilder av Kylie. Ikke rent lite med fillers heller. Ikke vil jeg kalle det gode gener å ha så svære hofter og rumper heller. Litt større pupper er jo en ting, men foretrekker å være smal gitt. Men de har operert seg, puppene sine også, alle sammen bortsett fra Kendall kanskje. Har ikke lagt så merke til puppene hennes, men alle der har fikset seg selv. Gode gener du. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #37 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Man får ikke så store lepper naturlig Anonymkode: aeece...4e8 Hun har sin egen kolleksjon med lebestifter som skal gjøre at leppene virker større. Uten lebestift ser de helt normale ut. Anonymkode: 14b23...cfe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #38 Skrevet 16. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Are you for real!?? Jeg tror stort sett alle har silikon i puppene i alle fall. Kourtney har sagt at hun har silikon i puppene på programmet... Tror nok Kim, Khloe og Kylie har tatt en brazilian butt lift. Anonymkode: e273e...35d Ja stemmer at Kourtney tok det etter fødsel, men ikke de andre. Er det så vanskelig å godta at noen har vært heldigere med formene/kroppen? Anonymkode: 14b23...cfe
wintergirl Skrevet 16. september 2016 #39 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hun har sin egen kolleksjon med lebestifter som skal gjøre at leppene virker større. Uten lebestift ser de helt normale ut. Anonymkode: 14b23...cfe Shit! Du er er naiv. Ja ja, det er vel ikke noe du kan noe for. Men å måtte sminke seg så mye. Uten alt er de jo en helt annen. Fillers har blitt helt vanlig forresten, selv blant de yngre. 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #40 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja stemmer at Kourtney tok det etter fødsel, men ikke de andre. Er det så vanskelig å godta at noen har vært heldigere med formene/kroppen? Anonymkode: 14b23...cfe Du sa jo at ingen hadde tatt... Jeg har ikke studert puppene til de andre, men jeg tror at stort sett alle har det. Det er det de gjør. De fikser på utseende sitt, dessverre. Kim så ganske naturlig ut, før den svære rumpa. Hun har tatt brazilian butt lift. Det kan man lett se at Khloe og Kylie også har tatt. Tror heller du er litt naiv Anonymkode: e273e...35d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå