AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 http://www.side2.no/underholdning/kim-kardashian-la-ut-nakenbilde-pa-snapchat---da-svarte-kylie-med-dette/3423263043.html Hvem synes dere er den mest knullbare av disse to? Den eldre eller den yngre? Anonymkode: ab398...ca9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Jeg er jente og hetero, men jeg syntes Kourtney er den hotteste. Anonymkode: acb30...8da 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Kylie selvfølgelig. Anonymkode: 120cf...91c 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Kylie er så sykt deilig. Hun har drømmekroppen. Og virker å være veldig greit.er oftest hun jeg fantaserer om når jeg runker hvis jeg skal fantasere om noen. Kim er fin hun også men litt gammel og utdatert og ikke så fin kropp som Kylie😁 Anonymkode: 14b23...cfe 1
Gjest Jacklost Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kylie er så sykt deilig. Hun har drømmekroppen. Og virker å være veldig greit.er oftest hun jeg fantaserer om når jeg runker hvis jeg skal fantasere om noen. Kim er fin hun også men litt gammel og utdatert og ikke så fin kropp som Kylie😁 Anonymkode: 14b23...cfe Gammel? Hun er da bare 35. Ser ut som hun er 25 Endret 16. september 2016 av Jacklost
Nappetass1 Skrevet 16. september 2016 #9 Skrevet 16. september 2016 For en sjarmerende måte å omtale kvinner på 8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #10 Skrevet 16. september 2016 Okei, jeg tror det må være meg det er noe galt med.. Alle HYLLER Kardashians jentene, mener dem har drømmekroppen, er idealet for det perfekte utseendet og gudene vet hva. Jeg synes ikke dem er pene i det hele tatt! Dem er jo så unaturlige som det går an å få det. Proppet inn silikon her og der, har fjeset fullt av botox og restylane.. Hvordan er dette pent? Det er jo sååå mye penere å være naturlig. Anonymkode: 6dec7...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #11 Skrevet 16. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, jeg tror det må være meg det er noe galt med.. Alle HYLLER Kardashians jentene, mener dem har drømmekroppen, er idealet for det perfekte utseendet og gudene vet hva. Jeg synes ikke dem er pene i det hele tatt! Dem er jo så unaturlige som det går an å få det. Proppet inn silikon her og der, har fjeset fullt av botox og restylane.. Hvordan er dette pent? Det er jo sååå mye penere å være naturlig. Anonymkode: 6dec7...9d7 Meg også,men jeg er dame da. Synes det finnes mange damer som har mye finere kropp og er penere enn de,men jeg skjønner ikke helt greia med hvorfor de er så spesielle uansett. Anonymkode: a3d2f...22e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #12 Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Meg også,men jeg er dame da. Synes det finnes mange damer som har mye finere kropp og er penere enn de,men jeg skjønner ikke helt greia med hvorfor de er så spesielle uansett. Anonymkode: a3d2f...22e Blir skremt når det liksom er "sånn" jentene skal være.. Anonymkode: 6dec7...9d7
wintergirl Skrevet 16. september 2016 #13 Skrevet 16. september 2016 Syns ingen av dem er noe fine i det hele tatt. Utrolig mange flottere damer enn de der. Ingen av dem har drømmekroppen heller. Altfor mye hofter, pupper og romper for min smak. Og ansiktet er en kapittel for seg selv. En ting er botox og fillers , men det går an å roe det ned så man ikke blir helt ugjenkjennelig. Og for et liv når de ikke gjør noe annet enn å ta bilder av seg selv, i tillegg kvalme bilder.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #14 Skrevet 16. september 2016 Alle damer som har svart fordi de er missunnelige fordi disse damene har kroppen som menn liker. Kylie er perfeksjon rett og slett. Er det ikke litt typisk at jenter sier at noen ikke er fine når de egentlig er det? Er jo en grunn til at Kylie har mest følgere på IG av alle i hele verden.😉 Anonymkode: 14b23...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #15 Skrevet 16. september 2016 Kylie er ikke en Kardashian, lol. Trodde de fleste eldre viste at faren heter Jenner Anonymkode: 2ef12...98b 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #16 Skrevet 16. september 2016 Nå er streng tatt ikke Kylie en Kardashian, men en Jenner By the way - min favoritt er Kendall. Hun er drit lekker. Anonymkode: 4e1a6...0fe 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #17 Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle damer som har svart fordi de er missunnelige fordi disse damene har kroppen som menn liker. Kylie er perfeksjon rett og slett. Er det ikke litt typisk at jenter sier at noen ikke er fine når de egentlig er det? Er jo en grunn til at Kylie har mest følgere på IG av alle i hele verden.😉 Anonymkode: 14b23...cfe Ja,sånn er det du. Man er alltid sjalu hvis man som dame mener at en annen dame ikke er fin. Jeg synes litt mer naturlige kropper er finere enn dette og jeg synes ikke at masse plastiske operasjoner,fillers og gud vet hva er fint heller. Ikke er det fint med svære rumper heller. Dessuten,så liker ikke alle menn en slik kropp. Slutt å påstå at du vet alt om hva andre menn mener. Menn liker ulike ting. Ikke bare en. Anonymkode: a3d2f...22e 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #18 Skrevet 16. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja,sånn er det du. Man er alltid sjalu hvis man som dame mener at en annen dame ikke er fin. Jeg synes litt mer naturlige kropper er finere enn dette og jeg synes ikke at masse plastiske operasjoner,fillers og gud vet hva er fint heller. Ikke er det fint med svære rumper heller. Dessuten,så liker ikke alle menn en slik kropp. Slutt å påstå at du vet alt om hva andre menn mener. Menn liker ulike ting. Ikke bare en. Anonymkode: a3d2f...22e Enig i at rumpa til Kim er i største laget, men Kylie sin er bare deilig. Passe størrelse. Kunne ikke vært mindre etter min smak😉 Slank, smal midje, og sprettrumpe er aldri feil😋 Anonymkode: 14b23...cfe 1
Gjest BabyBlue Skrevet 16. september 2016 #19 Skrevet 16. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er streng tatt ikke Kylie en Kardashian, men en Jenner By the way - min favoritt er Kendall. Hun er drit lekker. Anonymkode: 4e1a6...0fe Enig, Kendall er utrolig pen. Hun er også den eneste som ikke ser ut som en gakkgakk i familien, litt mer high fashion enn glamourmodell.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #20 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, BabyBlue skrev: Enig, Kendall er utrolig pen. Hun er også den eneste som ikke ser ut som en gakkgakk i familien, litt mer high fashion enn glamourmodell. Hun har jo ikke former da.. Min rekkefølge er som følger basert på utseende. Kylie, Kim, Kourtney, Klohe og Kandall. Men alle er fine nok til at en mann hadde blitt stolt av å gå med henne hånd i hånd da. Men Kylie er i en liga over alle de☺ Anonymkode: 14b23...cfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå