AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Er alle farger "tillatt"? Hva synes du? Alle går jo med det de selv vil, det er en selvfølge, men er det enkelte farger du mener ikke passer til en kvinne i 50-årene? Tenker mest på tilbehør til klær... Jeg er ikke 50 år altså, men skal lage noe til en 50-åring. Har tenkt meg ut en farge, men skal bare se om den dukker opp her som fy-fy Anonymkode: b51a8...274
Honey Dew Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Signalfarger bør en styre unna hvis en er over 20 år, men ellers fungerer jo alle farger. Det viktigste er å finne farger som den aktuelle personen kler og siden dette gjelder tilbehør, bør det være noe som står i stil med antrekket
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Signalfarger bør en styre unna hvis en er over 20 år, men ellers fungerer jo alle farger. Det viktigste er å finne farger som den aktuelle personen kler og siden dette gjelder tilbehør, bør det være noe som står i stil med antrekket Hvorfor? Gjelder det samme for tur- og treningstøy? Anonymkode: 2a5c2...9a4 1
tånegla Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 8 minutter siden, Honey Dew skrev: Signalfarger bør en styre unna hvis en er over 20 år, men ellers fungerer jo alle farger. Det viktigste er å finne farger som den aktuelle personen kler og siden dette gjelder tilbehør, bør det være noe som står i stil med antrekket HÆÆÆ???? Folk kan vel gå i de fargene de vil uavhengig av alder. Så lenge man liker fargene. evt. om man er opptatt av det estetiske da går man med de fargene som passer hudtone og hårfarge. Det eneste jeg har tenkt er NEI NEI på damer over 50 er platinablondt hår i musehaler med rosa sløyfe. Og, ja, jeg kjente engang ei som foretrakk akkurat det. 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Brunt og beige. Anonymkode: e26a1...cea
Gjest Tigress Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Signalfargar bør ein styre unna på alt anna enn treningstøy, men det er mest av di det er visuell støy. Elles, går nokon verkeleg rundt og trur dei ikkje kan kle seg som dei vil? Høyr her: du kan gå med nett det du vil. Om du i tillegg vil sjå godt ut, skal du bruke klede som er passe store, i eit snitt som passar figuren din, i ein stil som passar personlegdomen din, og i fargar som passar til fargane dine og til humøret ditt. Då vil du ALLTID vere velkledd, uavhengig av trendar. Vanskelegare er det faktisk ikkje. Jau, forresten: klede må strykast og sko må pussast for å sjå bra ut.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Den 16. september 2016 at 12.56, Honey Dew skrev: Signalfarger bør en styre unna hvis en er over 20 år, men ellers fungerer jo alle farger. Det viktigste er å finne farger som den aktuelle personen kler og siden dette gjelder tilbehør, bør det være noe som står i stil med antrekket Så vi som virkelig kler typisk kjoler i signalrødt, vi kan plutselig ikke gå i noe av det vi virkelig kler vi da? Anonymkode: 91049...54e 2
Gjest Beatbox Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 Jeg er over 50 og bruker alle slags farver..Hvorfor skulle jeg ikke det Men miniskjørt...eller musemarkise...det styrer jeg unna
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 Hva regner dere som signalfarger da? Er det alle sterke farger? Anonymkode: 7e1c3...5c9
Persephone Skrevet 19. september 2016 #10 Skrevet 19. september 2016 Det kommer helt ann på hvilke farger som passer hudtonen og håret.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #11 Skrevet 19. september 2016 Det kommer vel an på farve på hud, hår og øyne. Som hos alle andre. Anonymkode: 1de45...b29
Catliner Skrevet 19. september 2016 #12 Skrevet 19. september 2016 Okei, nå blir jeg gal av disse trådene. Først om langt hår og nå hvilken farge en 50 åring burde gå med. Sånn seriøst. Gjør opprør damer dette er kvinnekamp! Gjør hva faen du vil og gå med hva enn du ønsker. Haha at det går an Hvis vi skal fortsette sånn så kan vi like gjerne bare ta på oss burka.. faktisk så hadde det vært befriende 3
Salka Skrevet 19. september 2016 #13 Skrevet 19. september 2016 51 minutter siden, Beatbox skrev: Jeg er over 50 og bruker alle slags farver..Hvorfor skulle jeg ikke det Men miniskjørt...eller musemarkise...det styrer jeg unna Musemarkise! For et fantastisk ord! Det skal inn i vokabularet mitt sporenstreks! For øvrig syns jeg folk skal gå i de fargene man liker og kler selv om man passerer en viss alder. Men magetopper og musemarkiser er greit å styre unna, men det syns jeg ikke er pent uansett alder. 1
Gjest Beatbox Skrevet 19. september 2016 #14 Skrevet 19. september 2016 17 minutter siden, Salka skrev: Musemarkise! For et fantastisk ord! Det skal inn i vokabularet mitt sporenstreks! For øvrig syns jeg folk skal gå i de fargene man liker og kler selv om man passerer en viss alder. Men magetopper og musemarkiser er greit å styre unna, men det syns jeg ikke er pent uansett alder. Enjoy.. Helt enig, det er enkelte plagg man bare bør styre unna..uansett alder! Jeg elsker farver! Men neonfarvene...de er ikke kledelige..ikke til meg ihvertfall. Jeg kan gjerne iføre meg sort t-shirt, sorte jeans og sorte loafers og en oransje frakk..bare sånn for å sprite det hele opp Blir glad av farver jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå