Calleia Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Hvilken er din favoritt? For meg er det: Breaking Bad , Dexter, Downton Abbey og sikkert mange flere.. Har dere noen godbiter å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Jeg likte Dexter de første sesongene, men det tapte seg så ekstremt synes jeg.. ble jo bare pervo, jo? Anonymkode: eabc1...523
Gjest Jacklost Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Smallville. Er sjeldent jeg blir helt fornøyd med en serie slutt..
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Six feet under- fantastisk serie med fantastisk slutt. Sopranos- er nok en del som er uenige med meg, men jeg elsker slutten på denne. The wire! Anonymkode: 01862...af9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Jeg kan ikke komme på en serie jeg har likt fra begynnelse til slutt. Som regel slutter jeg etter en sesong eller to, for ingen klarer å holde på interessen min. Jeg koser meg med Mr. Robot nå om dagen, men den er jo pågående. Og Twin Peaks oppfyller ikke kriteriene dine, for den er ikke avsluttet på en skikkelig måte (samt at den gjør comeback snart). Anonymkode: aaaaa...28e
appelsinjuice Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Breaking Bad, The Wire, Narcos...
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 Six Feet Under og Breaking Bad
Kassiopeia Skrevet 16. september 2016 #9 Skrevet 16. september 2016 Hvordan kan noen nevne Dexter? Er vell heller en av de dårligste seriefinalen noen sinne laget, ødela jo helhetsinntrykket på serien Breaking Bad og Six feet under er de to beste synes jeg.
appelsinjuice Skrevet 16. september 2016 #10 Skrevet 16. september 2016 Og Revenge! Skikkelig jenteserie! Pleide å kose meg med et glass vin og en episode med Revenge en gang i uka. Det var kos!
Gjest BabyBlue Skrevet 16. september 2016 #11 Skrevet 16. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte Dexter de første sesongene, men det tapte seg så ekstremt synes jeg.. ble jo bare pervo, jo? Anonymkode: eabc1...523 Jeg synes at (uten å spoile) vedkommende som ble introdusert i serien mot slutten var døden for plottet. Ble kjempeskuffet. Men er ikke utypisk at en serie som starter utrolig sterkt har en tendens til å skuffe mot slutten hvis den ikke lever opp til begynnelsen... jeg ble dritforbanna, hadde investert så mye tid i Dexter
Gjest BabyBlue Skrevet 16. september 2016 #12 Skrevet 16. september 2016 Jeg må bare nevne Fringe! Der har du en perle. Jeg hang ikke helt med i den første sesongen og syntes den var litt kjedelig, men etterhvert blir du kjempeinvestert i karakterene. Etter sesong 2 var jeg heeeekta. Dødsbra, en av de bedre seriene jeg har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå