Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at noen  dømmer folk så til de grader og generaliserer alt. Det fører til at jeg ikke kan si ærlig hva jeg føler, vil gjøre eller har gjort.  

Feks: 

1) Der jeg er fra er det vanlig med plastisk kirugi som graduation gift. Like vanlig som at sør Korea er asias plastisk kirurgi hovedstad. Da jeg syntes det var en god ide å fortelle mine venner hva jeg hadde fikset på etter VGs møtte jeg bare motgang. Folk så på meg som tragisk...overfladisk. Noen sa de syntes synd på meg som må gjøre slik for å bli glad. Men hallo. Jeg har ønsket det siden jeg var 10 OG dere vet jo godt hvordan jeg har blitt mobbet som barn. 

2) hvordan jeg bruker pengene mine; om jeg bruker EGNE penger på vesker, klær og hudpleie osv så må noen kommenter at jeg burde heller gi til de fattige. Jeg synes hud er viktig? Derfor brukes det på hudpleie 

3) jeg kan ikke være ærlig: jeg kan ikke nevne et ord om utseende...sier jeg at noen er lubben klikker det for folk. Men tydeligvis er det greit å kalle meg dverg...  Jeg kan ikke si at feks jeg støtter trump fremfor hilary...angrer nå bittert over at jeg sa det da noen spurte på jobblunsj..sier ikke jeg større han 100% for alt han sier...men alternative var Hillary ..alt er bare relativt.  Jeg vil ikke ha mer innvandring i Norge! Ja jeg er innvandrer selv...jeg vet ikke ON folk har fått med seg at integrering tar flere generasjoner og at mange innvandrere er kun med seg selv...integrering er tosidig prosess av begge parter!! Det tar tid....går det gærent nok får vi mange av barneproduserende maskiner som får støtte av nav. Som innvandrer kjenner jeg til mye svindel...dette følger av mislykket integrering....det er ikke så lett å få jobb som vaskehjelp som dere tror..noen gang er svindel siste vei. Pointet er at noen bare må si ååååh vi er Norge vi må hjelpe asylsøkere...1) jeg er ikke i mot....vi må ha det strengere...det er en del falske søkere. 2) første prioritet er norske statsborgere vi kan ikke leke Gandhi oc mor Therese og hjelpe alt som kommer forbi...

4) jeg studerer for å få jobb. Jobber for å få penger. Jeg har ikke brennende interesse for studiet mitt. Sannheten er st jeg bare vil ha penger....noen synes jeg er tragisk IGJEN. Noen tok seg friheten til å be meg jobbe som stripper ( trener poledance)da jeg sa det var vanskelig å få jobb. 

5) ja jeg gikk på BI. Men det gir ikke dere fra UiO, HiOA og div andre skoler retten å se ned på meg. Flere har uttalt noe slikt : åh men hvordan kan det hende at DU ikke greide å få internship! Du gikk jo på BI! Kunne vel betalt det til en plass...wtf? Nylig sa en vennine det var UMULIG å ikke få graden fra BI...går ikke an å ikke bestå liksom hallo det er jo så enkelt å få master der. 

6) selvom jeg har tatt plastisk kirugi, bryr meg over gjennomsnittet mer om utseende og driver med poledance så betyr det ikke at jeg er hjernedød!!! har alltid fått kastet kommentarer etter meg siden jeg barneskoleelev at jeg var "dum". En kollega sa nylig : " jeg ser du nikker, men jeg er usikker på om du faktisk forstår hva jeg sier ..." Aha?. Blir til og med kalt dum av visse som så vidt fikk en 2'er imatte og ble ferdig med ungdomsskolen. En i klassen på den tiden dro opp min prøve fra sekken og så at jeg fikk høyere karakter..dermed ble hun så sint st hun gikk til naturfag lærere  og krevde svar og vill diskutere seg til høyere karakter...hun grein og grein.....virker som om det står hjernedød på panna mi...

Måtte bare få det ut. ....

Anonymkode: 6ac7c...9c1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg, meg, meg, meg... Du er ikke så opptatt av noe særlig annet, er du? 

Anonymkode: 9bfda...167

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...