AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Jeg har de siste tre årene vært sammen med en mann med et barn som nå er 11. Han har sitt barn annenhver uke, og jeg og barnet har et fint forhold. Jeg har ikke barn selv. Vi har særlig det siste året snakket om å flytte sammen og få barn. Jeg ønsker meg barn, og med de som blir søsken og far som jeg har i mitt liv. MEN - tiden her på KG har lært meg at her er det mange ulike erfaringer der ute. Og her kommer det nok mange negative tilbakemeldinger som ikke få barn og behold særboerskap. Noen som har erfaringer å dele omkring det å gå over til å bli samboer og få barn? Min kjæreste er en veldig dedikert far som følger opp sitt barn både i samværsuker og ikke samværsuker. Noe som er flott. Han har vært skilt fra barnets mor siden barnet var 2-3 år, meg traff han da barnet var 6, men tok et par år før jeg og barn ble introdusert. Føler vi har tatt det meste i sakte tempo. Ville bare nevne dette før jeg legger innlegget ut for svar. Anonymkode: 94faf...207
Rotemor Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Du vil finne eksempler på alle varianter av slike konstellasjoner, og skrekkeksemplene finne du her inne:) Man bør jo bo sammen en stund før man får barn; man blir bedre kjent av det rett og slett. Begynn der? Så vil barn komme når det faller naturlig. 11-åringen bør får sjansen til å bli vant til å dele hjemmet sitt med deg først. Det bør også ta et par år. Når man har vært igjennom et par somre og vintre så kan dere jo fint få barn. Veldig mye av årsaken til problemer er folks hastverk IG markeringsbehov. Særlig damer forventer at barna skal tilpasse seg den nye situasjonen på kort, kort tid mens i virkeligheten bruker barn minst et par år på å bli ordentlig trygg på nye partnere i hus.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 La det være. Finn deg helller en mann uten barn og få deres første barn sammen. Anonymkode: a17e6...f47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå