Gå til innhold

Hva heter denne planten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ser nærmere på bildene ser jeg at det kanskje ikke er samme plante, er den på bilde 4 jeg mener.

Anonymkode: dd4ad...dbc

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser nærmere på bildene ser jeg at det kanskje ikke er samme plante, er den på bilde 4 jeg mener.

Anonymkode: dd4ad...dbc

Kan det være en paraplyplante som denne? http://www.plantasjen.no/paraplyplante-200015240-no

Anonymkode: 6c907...d12

Skrevet

Navnet på denne planten har jeg også lett lenge etter. Men ser det er endel bilder fra blant annet blogger der stammen/stilken er veldig lang og med få blad. Hvordan får man til dette?

Skrevet

Er det en type fikenplante, kanskje?

Skrevet

Det er avokado!:) Du får en sånn om du klarer å få opp en fra avokadosteinen. Det er ikke alle som spirer da. 

Anonymkode: 1577c...580

Skrevet
11 timer siden, Ingefær85 skrev:

Navnet på denne planten har jeg også lett lenge etter. Men ser det er endel bilder fra blant annet blogger der stammen/stilken er veldig lang og med få blad. Hvordan får man til dette?

Dårlig stell gjør susen, spesielt for lite lys. Lang stilk/stamme og få blader er noe man pleier å prøve å unngå med slike planter.

Anonymkode: 97648...a58

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig stell gjør susen, spesielt for lite lys. Lang stilk/stamme og få blader er noe man pleier å prøve å unngå med slike planter.

Jeg glemte å si: Dette gjelder om det dreier seg om en paraplyplante. Er det en avokadoplante aner jeg ikke. :) 

Skrevet

Jeg trodde det var et fikentre, har vært på leit etter den samme planten. Tror man må i litt mer "trendy" blomsterbutikker enn plantasjen og mestergrønn for å få tak i de🙄

Anonymkode: 2525d...6ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...