Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har erfaring med eggløsningstester hvor ofte tester dere? Tester dere når dere tror/vet når eggløsning er og hvor sikre er disse testene. Viser de noen dager før selve eggløsning eller er de ganske spot on? Er det noen forskjell på billigtestene og de dyrere?

Anonymkode: 95816...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har erfaring med eggløsningstester hvor ofte tester dere? Tester dere når dere tror/vet når eggløsning er og hvor sikre er disse testene. Viser de noen dager før selve eggløsning eller er de ganske spot on? Er det noen forskjell på billigtestene og de dyrere?

Anonymkode: 95816...cb1

Jeg bruker billigtester når jeg tester etter el, de fungerer mer enn bra nok! :) jeg begynner og teste rundt dag 12 i syklusen, da jeg pleier å ha el rundt dag 17. Det kommer litt an på hvor lang syklus du har, jeg har som regel 31-32 dager lang syklus.  om du har en 28 dagers lang syklus så ville jeg begynt å teste fra dag 10.

Skrevet

Jeg brukte billigtester og første gang testet jeg over en lengre periode (dag 9 til jeg fant positiv EL). Siden den EL skjedde på dag 14 eller 15, så testet jeg deretter fra dag 11 eller dag 12. 

Jeg brukte billigtester og tok testen på ettermiddagen (det er lett å misse positivt resultat om man tester EL på morgenurin). Jeg synes de fungerte godt, men det er i blant litt vrient å lese av "sterk" test mot "positiv" test. Så jeg vurderte å kjøpe noen digitale EL-tester å sjekke med disse når jeg trodde billigtestene var positive... Men så gle jeg gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...