M0niq Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 (endret) Vi skal gifte oss oktober 2017 og er på utkikk etter et egnet lokale. Vi ser etter et lokale som: - kan romme mellom 60-70 mennesker - Mulighet for å kunne ordne med både mat og alkohol selv, må derfor ha et greit kjøkken - Gjerne et litt lunt/hjemmekoslig sted, helst ikke en typisk sal i samfunnshus Endret 15. september 2016 av M0niq
Gjest morhjertegod Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 1 minutt siden, M0niq skrev: Vi skal gifte oss oktober 2017 og er på utkikk etter et egnet lokalet. Vi ser etter et lokale som: - kan romme mellom 60-70 mennesker - Mulighet for å kunne ordne med både mat og alkohol selv, må derfor ha et greit kjøkken - Gjerne et litt lunt/hjemmekoslig sted, helst ikke en typisk sal i samfunnshus Jeg har vært i bryllup der en gang, husker ikke hva det het. Men litt så turistpreget/tursted , med utsikt over hele Molde. Koselig sted, med panoramautsikt. skal prøve google og finne navnet.
Gjest morhjertegod Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Vardestua het det, ikke veldig jålete, men masse preg og koselig. Har også feiret bryllup på Seilet, litt mer snobbete og fryktelig dyrt, der kan man eller ikke stå for mat og drikke.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Jeg har vært i bryllup på Tusten skisenter (?). Det var et kjøkken der, og brudeparet stod for drikken selv i alle fall. Usikker på om maten ble tilberedt der eller ikke. Nokså stort lokale, ikke helt min smak, men kanskje for de som liker hyttestilen? Akustikken var ganske dårlig, og det var ingen mulighet for lounge eller noe inne samtidig som bordene var satt opp, så lurt å ikke la gjestene vente for lenge på middagen. Anonymkode: 71ce2...d7e
Grønt blad Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 Har vært i bryllup på Angvik gamle handelssted (http://www.classicnorway.no/hotell/angvik-gamle-handelssted/) litt utenfor Molde. Det er et hotell, så man må kanskje bestille mat gjennom dem? Det var i alle fall et veldig idyllisk og koselig sted med sjel og varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå