Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Har i de siste dagene hatt utrolig ømme brystvorter. Kan nesten ikke være nær dem. Hva kan være grunnen til det? Er jo over en uke til jeg får mensen.. Går på p-piller om det kan ha noe å si. Tviler på det men, har brukt det i 2 år nå. Noen som vet?
Linnda Skrevet 22. juli 2002 #2 Skrevet 22. juli 2002 Jeg hadde alltid ømme brystvorter ca 1 uke før jeg fikk mens når jeg gikk på p-piller. Men hvis det ikke er vanelig for deg så er jeg ikke sikker. Du kan ikke være gravid da ???
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #3 Skrevet 23. juli 2002 Aldri vært plaget med det før. (bruker forresten yasmin p-piller, trodde de skulle være veldig bra..men har mistet all sexlyst. Har omtrent ikke hatt kviser heller,før jeg begynte med dem.Må nok over til synfase igjen som jeg brukte først) Tilbake til det jeg egentlig spurte om..å være gravid er jo noe jeg har tenkt på. Men er 19 år og har ikke tid til et barn nå. Har vært litt sløv med pillene i det siste, det har kanskje gått lengre tid enn det burde i mellom når jeg har tatt dem.(er vel max 16 timer,er det ikke?) Håper på det beste..og at mensen kommer innen en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå