mulle Skrevet 17. november 2004 #1 Skrevet 17. november 2004 Lurer litt på om det er noe som utmerker seg blandt det folk savner, eller gjerne skulle hatt mer av i senga. Eventuelt om alle er helt tilfredse? For min del blir d kanskje mer oppmerksomhet til kroppsdeler som gjerne blir litt oversett. for eksempel Legger, hender, ansikt, osv.. Syns oppfinnsomheten/spenningen under forspill burde være viktigere. For ikke å si evnen til å bygge opp nytelsen, ikke bare gå rett til godsakene (eller det man vet funker..)
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #2 Skrevet 17. november 2004 trenger en real sleik for å si det sånn. lenge siden sist nå gett!
Miss Angelina Skrevet 17. november 2004 #3 Skrevet 17. november 2004 Jeg kan ikke få fått det noe bedre jeg!!!!!
Gjest StoreSky Skrevet 17. november 2004 #4 Skrevet 17. november 2004 Lurer litt på om det er noe som utmerker seg blandt det folk savner, eller gjerne skulle hatt mer av i senga. Eventuelt om alle er helt tilfredse? For min del blir d kanskje mer oppmerksomhet til kroppsdeler som gjerne blir litt oversett. for eksempel Legger, hender, ansikt, osv.. Syns oppfinnsomheten/spenningen under forspill burde være viktigere. For ikke å si evnen til å bygge opp nytelsen, ikke bare gå rett til godsakene (eller det man vet funker..) Jaaa. Enig med deg der.. er ikke bare f**** og puppene som er erogene... Hals, bak kneet, fingrer..
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2004 #5 Skrevet 17. november 2004 Magen og nederst på ryggen kunne godt fått litt mer oppmerksomhet, mens armer og ben kunne fått mer oppmerksomhet når han masserer meg vanlig. Og så kunne han godt tatt mer tak i håret mitt når han tar meg bakfra...
Gjest helba Skrevet 20. november 2004 #6 Skrevet 20. november 2004 jeg sovner vel egentlig bare det og blitt kjælt litt med... nå er jo jeg gutt men... Jeg liker og bli kysset og strøket på hele over kroppen. spes. halsen, nakken og brystkassa... ryggen er også veldig digg og selvfølgelig der nede men det kom vel ikke akkurat som noe sjokk :-)
Nick Etmitt Skrevet 21. november 2004 #7 Skrevet 21. november 2004 hmmm..hva savner jeg i senga.... ? Først og fremst så savner jeg Angelina Joley.
waco Skrevet 21. november 2004 #8 Skrevet 21. november 2004 hmmm..hva savner jeg i senga.... ? Først og fremst så savner jeg Angelina Joley. Hu hadde bare herja med deg.
waco Skrevet 21. november 2004 #9 Skrevet 21. november 2004 For ikke å si evnen til å bygge opp nytelsen, ikke bare gå rett til godsakene (eller det man vet funker..) Si det til partneren din.
Gjest Gjest her . . Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 Kunne godt ha fått litt klask på rumpa... Men når vi har sex glemmer jeg å si det til ham, blir så oppslukt i akkurat det som skjer der og da for det er så deilig. Men jeg fantaserer om å bli daska litt mens han tar meg bakfra. Savner også mer "dirty talk" fra mannen i senga. Savner rollespill. Hmmm... Tror jeg må ta meg en prat med mannen senere... Han er så flink til å spørre meg når vi har sex om hva jeg liker og vil og sånt, men det er bare det at det er så deilig det han gjør med meg der og da, at jeg vil ha mer av akkurat det. (Ble det forståelig? Repeterer visst meg selv jeg...) Så jeg tror det er best vi tar praten uten sex.. Heheheh!
Gjest *Fiona* Skrevet 22. november 2004 #11 Skrevet 22. november 2004 Nakken, bak kneet, punktet der rumpa slutter og låret begynner og oppover der, overgangen mellom benet og magen,overgangen fra brystene til brystet... Korsryggen. Ja korsryggen!! Jøje meg for en tåpelig idé å tenke på sex på jobben :o Nå får jeg jo absolutt ikke konsentrert meg om noen ting...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå