Gå til innhold

EL slim? (obs ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå med en slik app da vettu, og der deles det inn i egg-white, sticky, ceeamy og atypical utflod. Jeg har stort sett ikke noe særlig utflod, men nå syntes jeg kanskje at det er litt mer og mer sticky, og litt klumpete. Er det tegn på EL? Jeg merker jeg tolker en hver endring som et tegn nå. I følge appen min skal jeg ikke ha EL før om 4 dager, men jeg vet jo ikke om jeg er tilfelle... Ville du tolket en endring som et tegn?

Har egentlig gitt litt opp slike EL-tester, da jeg ikke syntes de er pålitelige, men nå har jeg plutserlig bestilt en ny dose likevel, bare for å ha noe å gjøre....

Anonymkode: 21eeb...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve å trakke med temp i stedet? 

Anonymkode: 57195...417

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å prøve å trakke med temp i stedet? 

Takk for tips. Drev litt med det før, men har blitt litt slapp i det siste. Men hva tror du om slimet? Er det ten på EL?

Skrevet

Mitt El slim var ganske blankt uten klipper.  Bare slim

Anonymkode: 9f106...988

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt El slim var ganske blankt uten klipper.  Bare slim

hva er klipper?

TS

• Liker 1
Skrevet

Hehe mente klumper 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Drev litt med det før, men har blitt litt slapp i det siste. Men hva tror du om slimet? Er det ten på EL?

Jeg vet ikke. Jeg tror klumper kanskje mer er tegn på dehydrering :laugh: Hvis du har lite utflod tror jeg det stort sett er når det er litt mer enn ellers?, (blankt). 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe mente klumper 

ok, så da er du mer på "creamy" eller "egg-white"? Hvor mange forskjellige typer vil du si du hadde i en syklus? Merket du stor forskjell fra EL til ikke EL?

Skrevet

El slimet jeg hadde er ikke noe særlig farget. Er akkurat som blankt slim. Kansje et hint av gult. Dette kom ca 2 til 4 dager før EL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...