Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 15. september 2016 #1 Del Skrevet 15. september 2016 Dette bildet skal vist være rørende. Men jeg ser ikke noe som er rørende. Så kan dere som er født med empati og andre menneskelige følelser forklare meg nøyaktig hva som skal være rørende her ? http://www.tv2.no/nyheter/8586191/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 15. september 2016 #2 Del Skrevet 15. september 2016 Det var bare det at han var krokrygget og sleit med vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 15. september 2016 #3 Del Skrevet 15. september 2016 Et øyeblikk siden, Nøste~ skrev: Det var bare det at han var krokrygget og sleit med vogna Det var alt ? Vel jeg kan ikke se noe rørende med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #4 Del Skrevet 15. september 2016 Selve bildet i seg selv ser jeg ikke på som særlig rørende. Men historien etter, om at mannen fikk økonomisk hjelp er jo koselig Anonymkode: 02d4f...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #5 Del Skrevet 15. september 2016 De syns synd på han fordi han er gammel og krokrygget. De forestiller seg at han sliter for å tjene til livets opphold (kan være det stemmer, leste ikke artikkelen). Anonymkode: a4094...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 15. september 2016 #6 Del Skrevet 15. september 2016 1 minutt siden, Aragorn II Elessar skrev: Det var alt ? Vel jeg kan ikke se noe rørende med det. Ja er bare det at på grunn av at han mannen syntes synd på gamlingen så er gamlingen rik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honnipuff Skrevet 15. september 2016 #7 Del Skrevet 15. september 2016 Han er en snart 90 års gammel mann som i stedet for å kunne ta livet med ro jobbet for å tjene inn penger fordi hans datter som var hans økonomiske støttespiller døde. Skumleste artikkelen, så rett meg om det er noe feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #8 Del Skrevet 15. september 2016 Bruken av ordet "rørende" kommer vel av en dårlig oversetter. Ordet gripende gir mer mening i sammenhengen, og det synes jeg bildet er. Anonymkode: 74aa4...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. september 2016 #9 Del Skrevet 15. september 2016 Kan ikke se noe rørende med dette nei, men nå har det seg jo sånn at noen blir rørt av de merkeligste ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 15. september 2016 #10 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg kan ikke forklare det, da jeg synes hele greia egentlig bare er kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå