Missycat Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 jeg er på utkikk etter ny vinterjakke, og jeg vet akkurat hvilken jeg vil ha - i vertfall i hodet mitt jeg har lyst på en trenchcoat/kåpe til knærne med hette, gjerne litt kul og feminin samtidig. jeg har lett og lett, men finner ingen! noen som har sett noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 På ebay finner man alt.. Søk etter hood + trench coat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 19. november 2004 #3 Del Skrevet 19. november 2004 HM har(hadde?) ullkåper med hette. Husker ikke nøyaktig lengde, men fotside var de iallefall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 19. november 2004 #4 Del Skrevet 19. november 2004 Dameavd. sine går til kneet. I hvertfall på meg. Utrolig deilig jakke/Kåpe å styre rundt i. Den er gjerne ikke så "pen", men er veldig anvendelig likevel. Er i ull, men min holder seg veldig bra etter en høst i bergensk regn, sludd og nå snø. Den koster 798,- og finnes i rød og sort denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå