Gå til innhold

Hva er galt med min manneseksualitet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke ons eller ha sex med jenter jeg ikke har følelser for. Det gir meg bare en tøm å rømm følelse etterpå:grine:

jeg føler meg tom.... Er jeg bare 50% gutt da? Er redd!

Anonymkode: 1b3de...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida. Alle har forskjellige seksuelle behov og preferanser. Både menn og kvinner :) 

Anonymkode: fa8d1...8c6

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Alle har forskjellige seksuelle behov og preferanser. Både menn og kvinner :) 

Jaha?

er jeg aseksuel, aromantisk, demiseksuel, føler jeg ikke er som kompisene mine.....de bare kjører på

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha?

er jeg aseksuel, aromantisk, demiseksuel, føler jeg ikke er som kompisene mine.....de bare kjører på

Hvilken legning du har vet jeg ikke. Men ville ikke tenkt at du er mindre mann kun basert på at du har annerledes preferanser enn det kompisene dine sier at de har. Hva så om du kun ønsker å ha sex med de du har følelser for? Det er mange som er slik, inkludert menn. 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken legning du har vet jeg ikke. Men ville ikke tenkt at du er mindre mann kun basert på at du har annerledes preferanser enn det kompisene dine sier at de har. Hva så om du kun ønsker å ha sex med de du har følelser for? Det er mange som er slik, inkludert menn. 

Vel. Da er jeg en normal mann da hvis det virkelig er flere som meg :)

Skrevet

Jeg mister av og til ereksjonen om jeg merker at dama ikke er helt med på det (f.ex gir meg en "pliktblowjob")

Er veldig følsom for sånt.

Det bekymrer meg ikke dog, en kommer langt med mye empati. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...