Gå til innhold

Hva er galt med min manneseksualitet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke ons eller ha sex med jenter jeg ikke har følelser for. Det gir meg bare en tøm å rømm følelse etterpå:grine:

jeg føler meg tom.... Er jeg bare 50% gutt da? Er redd!

Anonymkode: 4a013...c5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor 2 tråder?

Anonymkode: a54a0...aff

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor 2 tråder?

Anonymkode: a54a0...aff

Noen ganger skjer det feil som gjør at den tråd blir duplisert. Bare å rapportere ene tråden så slår moderatorene de sammen.

Anonymkode: 04b67...b47

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Ingenting galt, vær deg selv. ONS er ikke for alle.

Skrevet

Virker som en drømmemann for meg i hvert fall.

Anonymkode: 64245...c33

• Liker 2
Skrevet

Virker som en drømmemann for meg i hvert fall.

Anonymkode: 64245...c33

Tenkte jeg og :) 

Anonymkode: 9d2f0...106

Skrevet

Problemet ligger litt dypere. Som mann bør du ikke ha noe seksualitet, eller skjule det så best som mulig.  Kvinneseksualitet er vakkert, skjørt og hellig, manneseksualitet er creepy og perverst. 

Men med din holdning til ONS og slikt så er det nok best å finne en bra dame som du kan utvikle følelser for, også ta det til neste steg. Det et jo samme som de fleste damer ønsker også. 

Skrevet
3 minutter siden, Stiigen skrev:

Problemet ligger litt dypere. Som mann bør du ikke ha noe seksualitet, eller skjule det så best som mulig.  Kvinneseksualitet er vakkert, skjørt og hellig, manneseksualitet er creepy og perverst. 

Men med din holdning til ONS og slikt så er det nok best å finne en bra dame som du kan utvikle følelser for, også ta det til neste steg. Det et jo samme som de fleste damer ønsker også. 

Herregud!!! :dry:

Anonymkode: a55bb...902

Skrevet
5 minutter siden, Stiigen skrev:

Hva mener du? 

Ts

Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

Er det noen som har gitt uttrykk for at det et noe feil ved din seksualitet?

Skrevet
5 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev:

Er det noen som har gitt uttrykk for at det et noe feil ved din seksualitet?

Nei.

Men mange av mine nærmeste lurer på hvorfor jeg ikke tar mer initiative til sex. " du er ung, du må pule dem kompis!"

" Er du homo?" 

:grine:

Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Men mange av mine nærmeste lurer på hvorfor jeg ikke tar mer initiative til sex. " du er ung, du må pule dem kompis!"

" Er du homo?" 

Drit i dem og vær som du er. Skal se du scorer en jævlig bra dame nettopp på grunn av det.

forøvrig er det slett ikke sikkert at kompisene dine er så tøffe som de later som.

Skrevet

Nei.

" Er du homo?" 

Der ligger problemet. Holdningen til dine nærmeste er problemet. Veldig spesielt at de prøver å styre din seksualitet.

• Liker 3
Skrevet

Prøv heller å stol på at du klarer å ta beslutninger for deg selv på egenhånd!

Anonymkode: a6f76...88f

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der ligger problemet. Holdningen til dine nærmeste er problemet. Veldig spesielt at de prøver å styre din seksualitet.

Tror ikke de prøver å styre meg, men de tror at det som er normalt for dem skal gjelde alle:)

AnNerledeshet liker ikke folk.

Skrevet
18 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev:

Drit i dem og vær som du er. Skal se du scorer en jævlig bra dame nettopp på grunn av det.

forøvrig er det slett ikke sikkert at kompisene dine er så tøffe som de later som.

Det er det jeg gjør:) 

Noen ganger er det vansklig da sex/ons/ blir snakket om litt for ofte, ser frem til å bli gammel.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke de prøver å styre meg, men de tror at det som er normalt for dem skal gjelde alle:)

Jo? Ditt sexliv = din business

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo? Ditt sexliv = din business

Ja tenk hvis verden var slik:P folk skal vite alt om deg og grave I disse tider. Må ha noe å snakke om sant?

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant det. Noen folk klarer ikke helt se at folk kan ha andre preferanser. Bra du holder deg til å være som du er :) Håper du vet at det ikke er noe som helst galt med deg fordi du ønsker å ha det på denne måten :) 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

" Er du homo?" 

Er det familien din som sier sånt? :overrasket:

Anonymkode: a55bb...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...