AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Hei! Jeg lurer på om det er noen andre som aldri får positive kommentarer på Facebook? Hvis jeg oppdaterer profilbildet, får jeg mange likes, men aldri noen kommentarer. Andre folk får "fiiine deg", "digger deg, du er så pen", "hjert hjerte" osv.! Og når folk har bursdag, er det ikke måte på hvor fantastiske enkelte folk er. "Gratulerer med dagen min fantastiske, snille, pene, flinke venn, jeg er såå glad i deg"! Jeg får bare "gratulerer med dagen, håper den blir fin." De folkene som alltid får sånne kommentarer, er folk som er veldig pene og har masse venner. Er det bare de som fortjener å høre sånt tenker jeg? Jeg har mange venner jeg også, og jeg anser meg selv som en hyggelig person som ser så ganske ok ut. Men likevel er det aldri noen som gidder å skrive noe sånt til meg. Er jeg et dårligere menneske enn de andre? Anonymkode: bf5ea...ecb
Million Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Jeg får heller ikke sånne overdådige kommentarer fra folk. De kan i høyden si "Søte Grete", men det er det hele. Tror jeg kjenner bare folk som modererer seg på Fjesboka! Jeg ser andre fjase i vei hele tiden, og kjenner jeg blir litt matt. Er egentlig glad jeg slipper de der overdådige kommentarene. Det virker liksom ikke særlig....seriøst?
Gjest Mythic Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg lurer på om det er noen andre som aldri får positive kommentarer på Facebook? Hvis jeg oppdaterer profilbildet, får jeg mange likes, men aldri noen kommentarer. Andre folk får "fiiine deg", "digger deg, du er så pen", "hjert hjerte" osv.! Og når folk har bursdag, er det ikke måte på hvor fantastiske enkelte folk er. "Gratulerer med dagen min fantastiske, snille, pene, flinke venn, jeg er såå glad i deg"! Jeg får bare "gratulerer med dagen, håper den blir fin." De folkene som alltid får sånne kommentarer, er folk som er veldig pene og har masse venner. Er det bare de som fortjener å høre sånt tenker jeg? Jeg har mange venner jeg også, og jeg anser meg selv som en hyggelig person som ser så ganske ok ut. Men likevel er det aldri noen som gidder å skrive noe sånt til meg. Er jeg et dårligere menneske enn de andre? Anonymkode: bf5ea...ecb Ønsker du deg sånne kommentarer? Gir du sånne kommentarer til andre? For min egen del synes jeg det er utrolig beklemmende å få sånne kommentarer, for i mine øyne er de ikke ærlige. Folk skriver jo sånn til "hvem som helst", og smører på til de grader.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Jeg tror jeg hadde blitt veldig glad hvis jeg fikk en liten "du er flott, jeg er glad i deg" i hvertfall, hvis jeg hadde trodd det var oppriktig ment. Men nei, jeg skriver ikke sånne overdådige kommentarer til andre. Det bare virker som at alle andre gjør sånt... Anonymkode: bf5ea...ecb
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Uhh..vil du virkelig ha sånne kommentarer? Personlig syns jeg folk degraderer hverandre voldsomt med å redusere andre mennesker til bare utseende. Skjønner ikke hva folk skal med sånne komplimenter. Det kan være 1000 grunner for at folk skriver sånt, men det er sjeldent de syns mennesket de skriver det til er en slående skjønnhet verden ikke har sett maken til akkurat.. Anonymkode: a6318...8d4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Uhh..vil du virkelig ha sånne kommentarer? Personlig syns jeg folk degraderer hverandre voldsomt med å redusere andre mennesker til bare utseende. Skjønner ikke hva folk skal med sånne komplimenter. Det kan være 1000 grunner for at folk skriver sånt, men det er sjeldent de syns mennesket de skriver det til er en slående skjønnhet verden ikke har sett maken til akkurat.. Anonymkode: a6318...8d4 hvis de skriver noe negativt blir det slettet med engang så det har absolutt ingenting å si. Anonymkode: 38d25...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå