Gå til innhold

Ting som får deg til å sveipe høyre på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basert på tråden "Ting som får deg til å sveipe venstre på Tinder" Hva får dere til å sveipe høyre på Tinder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

image.jpeg

dette

Anonymkode: f235d...0b0

• Liker 1
Skrevet

- Utseende som tiltrekker meg

- Mist to bilder der jeg kan se ansiktet hans tydelig, uten(!!!!) solbriller 

• Liker 1
Skrevet

Minimum to bilder, helst der man kan se at det er samme person.

Helst se øynene på bildene

Attraktiv (i mine øyne)

At det er en jeg kjenner, som jeg er nysgjerrig på

Anonymkode: 70042...434

Skrevet

Jeg må like det jeg ser!

Han må vise hele ansiktet sitt og ha "snille" øyne.

han må vise hvem han er, noen legger ut 5 bilder der alle er med kompis gjengen..

Skrevet

En informativ og velskrevet tekst. 

Anonymkode: 58623...f9e

Skrevet

Han må se normal ut,virke litt maskulin (en som ikke prøver for hardt med verken hår eller klær men har litt effortless stil), han må ha snille øyne og se ut som han har litt mellom ørene, han må ikke se overfladisk eller selvgod ut. Må gjerne ha skjegg eller bart, men ikke et must, han må se litt kul ut uten at han ser ut som han prøver på det eller ver det selv. Han bør se ut som han er litt høy. Liker heller ikke for mye muskler da jeg må ha en som har andre interesser enn kropp og utseende. Han må se ut som han er en avslappet person og en livsnyter.

Anonymkode: e7374...dfd

Skrevet

Glimt i øyet og slank. Og om han har bilder av seg selv på en eller annen heftig topptur, så er han en vinner. Må ha en aktiv utemann med glimt i øyet og som ikke tar seg selv så høytidelig. 

Anonymkode: 11216...067

Skrevet

En norsk mann med snille øyne (-ingen solbriller med andre ord), der man ser en aktiv kropp uten at den er avkledd. Gjerne skjegg, men det må være stelt.

Det bør i tillegg være litt tekst med opplysninger om man har barn, jobb, og hva man er ute etter.

Anonymkode: 7f9d2...b47

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glimt i øyet og slank. Og om han har bilder av seg selv på en eller annen heftig topptur, så er han en vinner. Må ha en aktiv utemann med glimt i øyet og som ikke tar seg selv så høytidelig. 

Så morsomt, du beskrev din drømmemann på en måte som er det jeg skyr aller mest! Topptur som definerende bilde, "glimt i øyet", "som ikke tar seg selv så høytidelig". :spy:

Anonymkode: feda1...d19

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så morsomt, du beskrev din drømmemann på en måte som er det jeg skyr aller mest! Topptur som definerende bilde, "glimt i øyet", "som ikke tar seg selv så høytidelig". :spy:

Anonymkode: feda1...d19

Fint. Da kan du ta de usporty gutta som tar seg selv høytidelig :fnise: 

Godt man har forskjellig smak. Om ikke hadde det blitt kaos. 

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Jeg har ikke Tinder, men synes denne var morsom.

giphy.gif

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Dere som svarer her hvor gamle er dere og hva er dere på jakt etter på Tinder? :)

Skrevet
1 minutt siden, pika skrev:

Dere som svarer her hvor gamle er dere og hva er dere på jakt etter på Tinder? :)

24

På jakt etter en jeg kan date, men tinder funker ikke for meg gitt da ingen svarer..

Skrevet

Ryddet for seksualisert innhold.

Raven Emerald, mod.

Skrevet
7 timer siden, Jacklost skrev:

24

På jakt etter en jeg kan date, men tinder funker ikke for meg gitt da ingen svarer..

Hva skriver du da?

Skrevet

Hva er vitsen med 60 slike tråder? 

Anonymkode: e74d8...050

Skrevet
11 minutter siden, pika skrev:

Hva skriver du da?

Hva mener du?

Skrevet

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Hva mener du?

Skriver du "hei" - og så svarer de ikke på det?

Skrevet
Et øyeblikk siden, pika skrev:

Skriver du "hei" - og så svarer de ikke på det?

Ah, nei jeg har variert. Bruker å starte med "Hei :)" Jeg synes det er en rimelig start, må jo først starte samtalen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...