tonelise10 Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Tenke å skulle bestille meg ny selskapskjole. Hvem er mest seriøs som en kan bestille kjole fra? Fortell om hvem det er og hva din erfaring om det nettstedet.
Honey Dew Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Jeg har kjøpt endel kjoler fra JJ's House og har vært superfornøyd med dem. Det er prima kvalitet , selv om de er billige og laget i Kina. Jeg har bestilt både skreddersydde og ikke skreddersydde kjoler der. Bare vær klar over at frakten er temmelig drøy
Variert skydekke Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Hva med Floyd? Det har både fysisk butikk og nettbutikk ☺
M.E Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 Disse har jeg god erfaring med: http://nelly.com - hvis du er på uskikk etter noe billig www.nessabruun.no - litt dyrere men god kvalitet zalando har litt av hvert hvis du har tid til å lete og www.floyd.no har en del fine maxi kjoler www.asos.com har veldig godt utvalg, men pass på toll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå