Gjest trådstarter nr 9 Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 Nå kommer jeg med et spørsmål, som er litt enkelt kanskje, men hvordan får jeg eksen til å forstå at han bør ligge på et av gjesterommene, og ikke mer i dobbeltsenga? Jeg har gitt beskjed, dvs sagt at jeg foretrekker det, men ingenting skjer...han går og legger seg i dobbelsenga. (vi legger oss ikke samtidig) Orker ikke krangle. Han skal flytte om to uker, og jeg foretrekker at vi ikke sover sammen mer, blant annet fordi vi har forskjellig døgnrytme men mest fordi det gjør ting litt lettere. Nå får jeg følelsen av at han later som om alt er som vanlig, men er det jeg som er sær, eller hva mener dere jenter? Det handler ikke om sex, det er utelukket. Mer om privatliv. Jeg begynner å få følelsen av at han ikke innser at det faktisk er over og dermed later som ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Legg deg i en av gjesterommene selv... så får du se hvor godt du sover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg er faktisk enig med waco. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg er ikke enig. Vet brudd kan ta tid, og at selve flytteprosessen kan dra ut. Det er like bra å bli vant til å sove hver for seg (dvs alene igjen). Men hvem som skal velge gjesterommet, blir en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 Hvis det er du som har dumpet han, kan du ikke da gjøre det litt lettere ved at du er den som tilbyr deg å ligge i gjestesengen? Om dobbelsengen er din, hva spiller det for en rolle? Han har jo allerede ligget i den mange ganger, 2 uker til spiller vel ingen rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 17. november 2004 #6 Del Skrevet 17. november 2004 Ta gjesterommet du. Vanskeligere trenger du ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #7 Del Skrevet 17. november 2004 Hvis det er du som har dumpet han' date=' kan du ikke da gjøre det litt lettere ved at du er den som tilbyr deg å ligge i gjestesengen? Om dobbelsengen er din, hva spiller det for en rolle? Han har jo allerede ligget i den mange ganger, 2 uker til spiller vel ingen rolle?[/quote'] Det har kanskje noe med saken å gjøre at jeg skal fortsette å bo her, og må forholde meg til det, mens han skal forholde seg til å flytte. Vi krangler ikke. Vi er enige om å gå fra hverandre. Men saken er løst. Og HAN sover på gjesterommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gøril Skrevet 17. november 2004 #8 Del Skrevet 17. november 2004 Det har kanskje noe med saken å gjøre at jeg skal fortsette å bo her, og må forholde meg til det, mens han skal forholde seg til å flytte. Vi krangler ikke. Vi er enige om å gå fra hverandre. Men saken er løst. Og HAN sover på gjesterommet.Ser at saken er løst... men må kommentere alikevel jeg da. Hadde det vært meg som ikke ville dele seng med han lenger, hadde jeg helt klart selv lagt meg på soverommet. Fatter ikke poenget med å lage mer styr ut av det ved å krangle om dette, selv om du er den som skal bli boende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. november 2004 #9 Del Skrevet 17. november 2004 Enig med Gøril og co. Skremmer vannet av meg, siden jeg er enig med Waco også, men noen sjanser må man ta i livet :o Det er jo bare han som er patetisk da. Jeg hadde iallfall hatt mer stolthet, og pelt meg ut av dobbeltsenga litt faderlig fort. Nei, jeg ville sovet hos en venninne eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #10 Del Skrevet 17. november 2004 Kanskje han ikke har lyst på henne lenger og ikke skjønner problemstillingen? Eller at han snorker, eller at han snakker i søvne om andre damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå