lokmeister2016 Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 heisann føler folk her inne er noen dømmere, og bare hakker ned på folk. bare fordi dere sitter anonyme bak tastaturet er dere tøffe i kjeftren... syntes det er idiotisk og stå og personlig angripe andre her inne osv.. er ikke de her en side hvor man kan ytre sine meninger, diskutere? istede har jeg sett flere tilfeller av mobbing her med personangrep osv... Syntes de er jævlig kjipt at jeg som bruker vurderer slette meg her nå pga negative folk og mobbere... sikkert en av mange men. ha respekt for hverandres mening folkens. ikke ver så jævla negative mot andre på forumet... kansje derfor mange ikke skriver i de heletatt på tråder. fordi de orker ikke dømming. 4
44h Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Folk må jo få si hva de vil. Vi har ytringsfrihet i Norge. Det hadde ikke vært noe diskusjon hvis alle var enige.
Gjest Daenerys Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner. Daenerys, adm.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Det er uansett irriterende med brukere her på forumet som klager, og påstår at det er så mange plagsomme AnonymeBrukere her på forumet. 0g at ALLE disse Anonyme brukerne viss nok slenger så mye dritt mot dem. Samtidig som de selv bruker den samme Anonym-funksjonen og angriper (og slenger veldig mye dritt) mot folk de ikke liker!!! Anonymkode: 30eb7...22d
lokmeister2016 Skrevet 17. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2016 syntes folk kan bruke nicknavnet sitt og ikke anonym for og slenge dritt jeg 1
Gjest lipgloss Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 På 17.9.2016 den 14.22, lokmeister2016 skrev: syntes folk kan bruke nicknavnet sitt og ikke anonym for og slenge dritt jeg Helt enig😊😊
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 På 9/17/2016 den 14.22, lokmeister2016 skrev: syntes folk kan bruke nicknavnet sitt og ikke anonym for og slenge dritt jeg Forsåvidt helt enig. Om man skal være drittsekk bør man gjøre det under nick så man vet hvem man skal ignorer/holde seg unna. Ellers ser jeg ingen grunn til å henge seg opp i AB funksjonen Anonymkode: db2cc...b71
Smily :-* Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Det er stor forskjell på å være uenig å det og angripe personer flere ganger. Noen virker som sitter kun her inne for å slenge dritt,kverulere, ta ord i en setning og spinne på. Jeg for min del tar ikke ting her inne personlig men man burde ha såpass at man kan holde en diskusjon sakelig og ikke gå til angrep på enkeltpersoner snakker generelt så det er sagt!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå