AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Går det i høvel eller barbermaskin når dere barberer dere ved ansiktet? Og hva slag krem/skum bruker dere? Anonymkode: d97e5...350
stan Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Høvel. Har prøvd litt forskjellig, men det er høvel som er best. Gir glatt hud, lite sårhet og er hurtig. Jeg bruker lite krem og aftershave. Jeg bare vasker med varmt vann og litt såpe. Etterpå skyller jeg med litt kjøligere vann. Selve høvelen skylles jevnlig i varmt vann. Skifter blad ca hver 14.dag.
-jk- Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 En Moser Cromestyle. Klipper en pen "3-dagers" da kona foretrekker det. Trenger mao. heller ingen kremer av noe slag.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 14 timer siden, stan skrev: Høvel. Har prøvd litt forskjellig, men det er høvel som er best. Gir glatt hud, lite sårhet og er hurtig. Jeg bruker lite krem og aftershave. Jeg bare vasker med varmt vann og litt såpe. Etterpå skyller jeg med litt kjøligere vann. Selve høvelen skylles jevnlig i varmt vann. Skifter blad ca hver 14.dag. Ok. Hvordan høvel er det du bruker? Er det en fra nettet? Anonymkode: d97e5...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå