AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Finnes det en måte å fjerne kjønnshårene permanent? Er nå over 30 år og har barbert meg minimum en gang i uka i over 15 år. Begynner å bli lei, og sliten i nakken! Har prøvd brasiliansk en gang, funket fint det, men å vente til det blir langt nok før og etterpå ble med den ene gangen. Jeg takler ikke kjønnshår. Det er varmt, det klør, jeg føler meg skitten.. Ja, dere skjønner ståa. Barberte til og med før begge fødslene, litt av et sirkus siste uka med magen under haka, og de 4 ukene jeg ventet etter fødslene var ren tortur. Kjønnshår er ikke for alle, og ikke for meg. Så, vet noen om det finnes metoder for å bli kvitt alt, for godt? Hva det koster er ikke særlig relevant, jeg er villig til å strekke meg langt for å slippe å barbere hver uke! Noen tips? Anonymkode: d1a3a...b46
Millimani Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Hårfjernings-maskin fra "Enklere liv"
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Jobb med selvbildet ditt, og aksepter den kroppen du en gang har fått, med kjønnshår. Anonymkode: e52b6...a8c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Diodelaser! Det er tidkrevende og dyrt, men de fleste blir kvitt nesten alle hårene for godt Anonymkode: 70c3d...6f4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Sliter med de samme, men det ikke noen av de hpl/ipl hjelpeapparatene som kan brukes til å fjerne kjønnshår trygt ??? Anonymkode: 195d3...73d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Hei TS! Jeg har tatt hårfjerning med laser. Det er ganske dyrt, men absolutt verdt det! Har tatt 4 ganger under armene, der er omtrent alt hår borte, litt dunhår igjen enda. Bikini har jeg tatt tre ganger og der er det blitt mye mindre hår, over halvparten er borte, men må nok ha en eller to behandlinger til for å bli kvitt alt. Anbefaler virkelig å få fjernet med laser hos en god klinikk! Anonymkode: 1c567...18c
Millimani Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Den 18.9.2016 at 21.57, AnonymBruker skrev: Sliter med de samme, men det ikke noen av de hpl/ipl hjelpeapparatene som kan brukes til å fjerne kjønnshår trygt ??? Anonymkode: 195d3...73d Jeg bruker denne: https://www.enklereliv.no/profesjonell-harfjerner.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå