AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Hei! Det er kanskje en teit greie å henge seg opp i, men bikkja smatter så sinnsykt når han sover! Faktisk i den grad at jeg og samboer våkner av det! Er det vanlig? Hunden er på soverommet om natten, og selv om soveromsdøra alltid er åpen så skal han helst ligge i nærheten av oss, og det er jo hyggelig. Han får ikke være oppi senga. Vi har ikke hjerte til å begynne å lukke døra så han må ligge på gangen, for han er så innmari glad i å være med "flokken" sin, men den smattingen er til å bli gal av! Han er en stor hund med litt hengetryne, så det virker som det blir litt ekstra slafsete pga det, hehe Anonymkode: 842eb...e09
tørkestativ Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Hvis det bare var som natta så hadde jeg ikke hengt meg opp i det kanskje han drømmer? Hvis hunden smatter mye når den er våken også kan det være tegn på smerte
MajorasMaske Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Kanskje den drømmer at den spiser. Har du prøvd å fore den før sengetid?
Rosalie Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 La hunden få et sovested i et annet rom, IG hold døra inn til soverommet stengt. Vips - problem løst. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Min smatter også om natta, særlig når han koser seg litt ekstra. Før syns jeg det var irriterende, så syns jeg det er avslappende med trivselslyder. Anonymkode: 3b1d7...0bc
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Min hund smattet også i søvne, og jeg irriterte meg grønn innimellom. Da han døde, var faktisk akkurat det noe jeg kunne gitt hva som helst for å høre igjen. Enten må du slutte å irritere deg, eller lukke hunden ute. Er egentlig ikke mange andre valg. Anonymkode: 8e253...aa4
Rainbow Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Vår smatter også en del, og så den søte knurringa og bjeffinga som lissom skjer inni munnen. Jeg syns det er helt fantastisk koselig. Når jeg våkner av lydene hans må jeg bare smile, det er så søtt at han sover, drømmer og koser seg!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Min smatter også om natta. Er en koselyd hun lager når hun er avslappet og tilfreds. Og det å vite at hun har det bra, gjør lyden bare koselig. Anonymkode: eafb0...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå