luxwomanizer Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Situasjonen er sånn at jeg har en fuckfriend som jeg har hatt en stund nå, og nå vil hun ha 3kant med meg + hun og en annen dame hu kjenner. Har aldri vært med på noe sånt, lurer derfor på om noen har noen erfaring med det? altså 1 mann + 2 damer, føler det blir kleint for jenta som må "vente på tur" mens de 2 andre holder på. Del gjerne erfaring. PS ! Jeg er 24, dama er 32 og veninna hennes er 30
luxwomanizer Skrevet 15. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2016 16 minutter siden, Sphere skrev: Hvorfor skal man "vente på tur"? Altså , hvor lenge kan man være på topp og bli slikket og/eller hvor lenge kan man slikke da? Får fort vondt i kjeven haha
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Du har misforstått. Er det noen som må vente på tur, blir det nok deg. Mest sannsynlig vil du til slutt bli sittende i en stol i hjørnet og runke mens damene koser seg i senga. Anonymkode: 02f2e...139 1
luxwomanizer Skrevet 15. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har misforstått. Er det noen som må vente på tur, blir det nok deg. Mest sannsynlig vil du til slutt bli sittende i en stol i hjørnet og runke mens damene koser seg i senga. Anonymkode: 02f2e...139 Å?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Man bør virkelig være litt mer erfaren før man har trekant. For øvrig er konseptet utrolig oppskrytt. Mange menn drømmer om å ha trekant med to damer, men når realiteten er at de aller fleste menn har mer enn nok med å klare å tilfredsstille en dame, kan drømmen fort bli til et mareritt. Anonymkode: 49787...edd 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 mannen min har erfaring. ble sjekket opp av to damer, ble med hjem i teltet deres, begynte å ha sex med dame 1, da ble dame 2 grinete fordi hun ikke var førstevalget og kastet ham ut fysisk... Anonymkode: dbddb...18f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man bør virkelig være litt mer erfaren før man har trekant. For øvrig er konseptet utrolig oppskrytt. Mange menn drømmer om å ha trekant med to damer, men når realiteten er at de aller fleste menn har mer enn nok med å klare å tilfredsstille en dame, kan drømmen fort bli til et mareritt. Anonymkode: 49787...edd Ikke nødvendigvis....Da jeg var i tjueårene, hadde kona en yngre venninne som gjerne ville være med å leke. Og jeg var selvfølgelig ikke avvisende 😆 Følte meg virkelig som kongen på haugen der jeg hadde to sexy rumper foran meg, og knullet den ene, så den andre, ettersom det passet. Kona (nå ekskona) var skikkelig sexy, kåt og frigjort, og den yngre venninna var ikke prippen hun heller..ung, kåt, deilig med en supertrang og våt fitte....Og det ble ikke med bare en gang, så jeg tror begge damene var godt fornøyde. Jeg må vel si at detter fortsatt er en av de aller beste og heftigste sexopplevelsene jeg har hatt. Anonymkode: 1367c...318 2
Fjompen Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man bør virkelig være litt mer erfaren før man har trekant. For øvrig er konseptet utrolig oppskrytt. Mange menn drømmer om å ha trekant med to damer, men når realiteten er at de aller fleste menn har mer enn nok med å klare å tilfredsstille en dame, kan drømmen fort bli til et mareritt. Anonymkode: 49787...edd Jeg tror alle parter kan få det feil om det innledes med forventningen om at "mannen skal tilfredstille", med et såklart unntak om mannen skal være en tjenende tilbyder f.eks. I en "ren trekant" må alle parter jobbe for at ingen av partene bli ekskludert, med unntak av de tilfeller der den ene parten villig trekker seg vekk for å f.eks være tilskuer. Det krever ikke så mye, du kommer f.eks langt med at alle er bevisste på å ikke velge stillger/aktiviteter som tydelig ekskluderer den ene parten. Selv har jeg erfarnger med trekanter i en bdsm-setting med meg som dominant, og det gjør det på noen områder lettere; De gjør som de blir fortalt, men på andre områder får den dominante dobbelt opp med å koordinere at alt er vel. 1
Sphere Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 3 timer siden, luxwomanizer skrev: Altså , hvor lenge kan man være på topp og bli slikket og/eller hvor lenge kan man slikke da? Får fort vondt i kjeven haha Heldigvis har man hender og fingre også. Lek og kos deg.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 Jeg hadde min første og siste trekant i sommer :D Etter litt for mye vin Han ga meg mest oppmerksomhet, så jeg ga henne mest oppmerksomhet. Var bare surr haha Anonymkode: afd91...026 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #12 Skrevet 15. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis....Da jeg var i tjueårene, hadde kona en yngre venninne som gjerne ville være med å leke. Og jeg var selvfølgelig ikke avvisende 😆 Følte meg virkelig som kongen på haugen der jeg hadde to sexy rumper foran meg, og knullet den ene, så den andre, ettersom det passet. Kona (nå ekskona) var skikkelig sexy, kåt og frigjort, og den yngre venninna var ikke prippen hun heller..ung, kåt, deilig med en supertrang og våt fitte....Og det ble ikke med bare en gang, så jeg tror begge damene var godt fornøyde. Jeg må vel si at detter fortsatt er en av de aller beste og heftigste sexopplevelsene jeg har hatt. Anonymkode: 1367c...318 Cool story. Tror deg ikke et sekund, send fantasiene dine til Vi Menn. Anonymkode: 49787...edd 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #13 Skrevet 15. september 2016 5 timer siden, Fjompen skrev: Jeg tror alle parter kan få det feil om det innledes med forventningen om at "mannen skal tilfredstille", med et såklart unntak om mannen skal være en tjenende tilbyder f.eks. I en "ren trekant" må alle parter jobbe for at ingen av partene bli ekskludert, med unntak av de tilfeller der den ene parten villig trekker seg vekk for å f.eks være tilskuer. Det krever ikke så mye, du kommer f.eks langt med at alle er bevisste på å ikke velge stillger/aktiviteter som tydelig ekskluderer den ene parten. Selv har jeg erfarnger med trekanter i en bdsm-setting med meg som dominant, og det gjør det på noen områder lettere; De gjør som de blir fortalt, men på andre områder får den dominante dobbelt opp med å koordinere at alt er vel. Du bekrefter jo i grunnen bare det jeg sier. Erfaring er nøkkelen til en vellykket trekant, og TS framstår ikke akkurat som særlig dreven på området. Jeg har hatt trekant, og synes det var utrolig oppskrytt. En person for mye. Anonymkode: 49787...edd
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #14 Skrevet 15. september 2016 Det skal ikke være sånn at to personer har sex, og en venter på tur. Alle har sex sammen. Alle leker med hverandre. Det er ikke din jobb å tilfredstille begge damene, men heller at alle tre tilfredsstiller hverandre og selg selv. Anonymkode: 7ff4a...b95
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #15 Skrevet 15. september 2016 Hva med når det er én dame (meg) og to menn? 🙈 Blir det veldig klønete? Han ene er en fast sexpartner, han andre er en venn av han. Anonymkode: b6977...b6e
Batgirl Skrevet 15. september 2016 #16 Skrevet 15. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med når det er én dame (meg) og to menn? 🙈 Blir det veldig klønete? Han ene er en fast sexpartner, han andre er en venn av han. Anonymkode: b6977...b6e Det er mye mer gøy med to menn, for da er all oppmerksomhet på deg og din nytelse! Fantastisk opplevelse 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #17 Skrevet 15. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Cool story. Tror deg ikke et sekund, send fantasiene dine til Vi Menn. Anonymkode: 49787...edd Tro hva du vil. Nå tar ikke jeg "æren" for at jeg fikk oppleve dette, det var ekskona som hadde draget på damer også 😊. Jeg har forresten opplevd andre settinger også, både med samme ekskona og min nåværende kjæreste. Men du får lov å tvile på det og, det bekymrer ikke meg. Det er jo likevel litt sørgelig at sånne forknytte og krampemonogame sjeler som deg skal prøve å definere hvilke historier som er sanne, og hva som bare hører hjemme i Vi Menn Anonymkode: 1367c...318 4
draug 75 Skrevet 16. september 2016 #18 Skrevet 16. september 2016 Å ha trekant, eller firkant eller noe slag polygon er noe helt annet enn parsex. FFM- trekant nytter ikke med kvinner som har vent seg til å bare ligge der. Man må dele oppmerksomheten mot alle, eller så må man samarbeide. F.eks hvis man har en MMF- trekant med heterofile menn, kan de heller samarbeide om dama, ikke nødvendigvis ta henne etter tur. Likt i en FFM- trekant. Det er ikke nødvendigvis slik at ei kvinne A må ligge under og slikke kvinne B i fitta, mens mannen tar kvinne B analt.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #19 Skrevet 16. september 2016 Hva med to menn + en dame? Jeg er faktisk mann og blir mye kåtere av tanken på dette enn av tanken på to damer + en mann. Da vil jeg at den andre mannen skal være litt biseksuell eller nysgjerrig på det. Jeg har så lyst til å prøve å suge pikk selv, og kanskje får jeg prøvd det i en slik setting. Kanskje jeg og dama kan slikke og suge den andre mannen sammen, dele pikken..... etc. Og jeg vil også kjenne hvordan det er å bli sugd av en annen mann!! Jeg vil kjenne en mannemunn rundt pikken min, jeg har såååå lyst!!! Anonymkode: eb421...cfe
eksentrisk Skrevet 17. september 2016 #20 Skrevet 17. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med to menn + en dame? Jeg er faktisk mann og blir mye kåtere av tanken på dette enn av tanken på to damer + en mann. Da vil jeg at den andre mannen skal være litt biseksuell eller nysgjerrig på det. Jeg har så lyst til å prøve å suge pikk selv, og kanskje får jeg prøvd det i en slik setting. Kanskje jeg og dama kan slikke og suge den andre mannen sammen, dele pikken..... etc. Og jeg vil også kjenne hvordan det er å bli sugd av en annen mann!! Jeg vil kjenne en mannemunn rundt pikken min, jeg har såååå lyst!!! Anonymkode: eb421...cfe Du er homofil/bifil. Ikke rart du tenner på tanken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå