Lofilteret Skrevet 28. september 2016 #21 Del Skrevet 28. september 2016 1 time siden, Lykkehjerte skrev: Nå, hvordan går det med heklingen? Fått startet? Hørtes jo meget bra ut med den hobby bokklubben, jeg vil også! Hvilken bokklubb er det? Veldig spennende ja, og ikke minst veldig gøy! Resultatene blir jo så flotte, selv om det i utgangspunktet er enkle saker (i alle fall det jeg driver med) Håper du er godt i gang, og syns det er morsomt! Ja, jeg er startet Men jeg er ikke akkurat noe naturtalent, hahaha Driver og lærer meg de forskjellige typer masker og i dag tenkte jeg å prøve meg på en blomst. Alt ved hjelp av youtube. Det var et supert tips! Et av "problemene" mine er det samme som når jeg strikker; at det blir for stramt og ujevnt. Men det er vel bare øvelse som skal til tenker jeg. Jeg synes det er veldig koselig å sitte med handarbeid, særlig nå på høsten. Hva holder du på med for tiden? Dette er klubben jeg har meldt meg inn https://www.hobbyklubben.no/klubbmedlemskap/registration/intro-campaign-club.action?gclid=CIfnsPmyss8CFYXUcgodz1UI8Qi . Kan ikke si noe om den, for jeg har bare fått velkomstpakken foreløbig, og den var fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 4. oktober 2016 #22 Del Skrevet 4. oktober 2016 På 28.09.2016 den 17.44, Betrakteren skrev: Ja, jeg er startet Men jeg er ikke akkurat noe naturtalent, hahaha Driver og lærer meg de forskjellige typer masker og i dag tenkte jeg å prøve meg på en blomst. Alt ved hjelp av youtube. Det var et supert tips! Et av "problemene" mine er det samme som når jeg strikker; at det blir for stramt og ujevnt. Men det er vel bare øvelse som skal til tenker jeg. Jeg synes det er veldig koselig å sitte med handarbeid, særlig nå på høsten. Hva holder du på med for tiden? Dette er klubben jeg har meldt meg inn https://www.hobbyklubben.no/klubbmedlemskap/registration/intro-campaign-club.action?gclid=CIfnsPmyss8CFYXUcgodz1UI8Qi . Kan ikke si noe om den, for jeg har bare fått velkomstpakken foreløbig, og den var fin. Så morsomt at du har startet! Hvordan gikk det med blomsten? Hørtes avansert ut, spør du meg!! Ser problemet med å strikke og hekle for stramt! Dette har jeg selv trøblet med! Jeg har bare bestemt meg for å konsentrere meg om å slappe av og hekle løsest mulig, slik at maskene er lette å huke tak i og skli igjennom, hele veien. Til slutt har det blitt en vane. Hekle i litt saktere tempo, med oftere pauser, så er det lettere å gjennomføre! Nå for tiden holder jeg på å hekle litt, ble så inspirert av ditt innlegg! Og ble inspirert av et scrappeinnlegg jeg svarte på i stad, så skal starte på i dag, med å lage et scrappealbum som julegave til noen! Så da blir det scrapping og hekling på meg en stund framover! Hva med deg? Funnet noen andre nye ideer? Nå er jo juleforumet åpnet, så kanskje vi får noen svært gode ideer derfra også! Rop ut om du får noen ideer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå