Gå til innhold

Ta jula tilbake!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lykkehjerte skrev:

Nå, hvordan går det med heklingen? Fått startet? :) Hørtes jo meget bra ut med den hobby bokklubben, jeg vil også! ;) Hvilken bokklubb er det? Veldig spennende ja, og ikke minst veldig gøy! Resultatene blir jo så flotte, selv om det i utgangspunktet er enkle saker (i alle fall det jeg driver med:fnise:) Håper du er godt i gang, og syns det er morsomt! :) 

Ja, jeg er startet :) Men jeg er ikke akkurat noe naturtalent, hahaha ;) Driver og lærer meg de forskjellige typer masker og i dag tenkte jeg å prøve meg på en blomst. Alt ved hjelp av youtube. Det var et supert tips! Et av "problemene" mine er det samme som når jeg strikker; at det blir for stramt og ujevnt. Men det er vel bare øvelse som skal til tenker jeg. Jeg synes det er veldig koselig å sitte med handarbeid, særlig nå på høsten.

Hva holder du på med for tiden?

Dette er klubben jeg har meldt meg inn https://www.hobbyklubben.no/klubbmedlemskap/registration/intro-campaign-club.action?gclid=CIfnsPmyss8CFYXUcgodz1UI8Qi . Kan ikke si noe om den, for jeg har bare fått velkomstpakken foreløbig, og den var fin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎28‎.‎09‎.‎2016 den 17.44, Betrakteren skrev:

Ja, jeg er startet :) Men jeg er ikke akkurat noe naturtalent, hahaha ;) Driver og lærer meg de forskjellige typer masker og i dag tenkte jeg å prøve meg på en blomst. Alt ved hjelp av youtube. Det var et supert tips! Et av "problemene" mine er det samme som når jeg strikker; at det blir for stramt og ujevnt. Men det er vel bare øvelse som skal til tenker jeg. Jeg synes det er veldig koselig å sitte med handarbeid, særlig nå på høsten.

Hva holder du på med for tiden?

Dette er klubben jeg har meldt meg inn https://www.hobbyklubben.no/klubbmedlemskap/registration/intro-campaign-club.action?gclid=CIfnsPmyss8CFYXUcgodz1UI8Qi . Kan ikke si noe om den, for jeg har bare fått velkomstpakken foreløbig, og den var fin. 

Så morsomt at du har startet! :) Hvordan gikk det med blomsten? Hørtes avansert ut, spør du meg!! :) Ser problemet med å strikke og hekle for stramt! Dette har jeg selv trøblet med! :fnise: Jeg har bare bestemt meg for å konsentrere meg om å slappe av og hekle løsest mulig, slik at maskene er lette å huke tak i og skli igjennom, hele veien. Til slutt har det blitt en vane. Hekle i litt saktere tempo, med oftere pauser, så er det lettere å gjennomføre! :) Nå for tiden holder jeg på å hekle litt, ble så inspirert av ditt innlegg! :) Og ble inspirert av et scrappeinnlegg jeg svarte på i stad, så skal starte på i dag, med å lage et scrappealbum som julegave til noen! :) Så da blir det scrapping og hekling på meg en stund framover! Hva med deg? Funnet noen andre nye ideer? :) Nå er jo juleforumet åpnet, så kanskje vi får noen svært gode ideer derfra også! :) Rop ut om du får noen ideer! :) :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...