Månefisken Skrevet 16. november 2004 #1 Skrevet 16. november 2004 Etter å ha prøvd sikkert 30 nydelige kjoler har valget endelig fallt på en kjole.. Mot slutten var jeg bare forvirret og hadde tydeligvis prøvd alt for mange kjoler, men nå er den bestilt, så nå går det ikke an å ombestemme seg.. Kjolen: www.sanpatrick.com -> new york, kjolen Carol på forsiden.. Spennende og litt nifts, nå kan jeg liksom komme videre med alt som har stått på vent til dette vaskelig kjolevalget ble tatt..
Gjest Pamella (ikke innlogget) Skrevet 16. november 2004 #2 Skrevet 16. november 2004 Kjempefin kjole!!! :-) nesten sånn som jeg kunne tenkt meg faktisk... Pam
Gjest Betty Boop Skrevet 17. november 2004 #3 Skrevet 17. november 2004 Den var utrolig fin! Hvor har du kjøpt den og hvor mye kostet den?
Arwen Skrevet 17. november 2004 #5 Skrevet 17. november 2004 Nydelig kjole! Er ikke det den samme som Ann-Kristin bestemte seg for? I bill, mrk. bryllup.
nat26 Skrevet 17. november 2004 #6 Skrevet 17. november 2004 Utrolig fin kjole.Kan jeg spørre hvor mye du betalte for den?
Gjest Tari ikke innlogget. Skrevet 19. november 2004 #12 Skrevet 19. november 2004 Helt utrolig nydelig!! Med eller uten armer, syns nesten den var enda vakrere med armer jeg.. (Tari vil gifte seg en gang til så hun kan velge kjole enda en gang.... )
Månefisken Skrevet 26. november 2004 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2004 Beklager at jeg ikke har vært inne og svart på innlegg, men vært opptatt med ny jobb og sånt Kjolen koster 11000 kr (hvorav 3000 nå er nedbetalt og det blir tomatsuppe resten av året ) Jeg bestilte den på Brudehuset på Engen i Bergen, men de har den også på Brudekjolen i Oslo - har prøvd den et par ganger nå ja Trodde det å bestille kjolen skulle gi meg færre bekymringer, men nå drømmer jeg hele tiden at jeg får feil kjole, at kjolen ikke kommer, ikke passer, er i feil farge, den kommende ektemannen liker den ikke osv...
Annie78 Skrevet 26. november 2004 #15 Skrevet 26. november 2004 Prøvde samme kjolen for en uke siden, jeg...Den var nydelig! Hadde nok blitt den hvis jeg ikke allerede hadde bestemt meg for en annen....Prøvde den med armer.Nydelig utringning! Du blir sikkert fornøyd!
Gjest gjestfrid Skrevet 26. november 2004 #16 Skrevet 26. november 2004 Vakker kjole! du blir nok en nydelig brud, tenker jeg..og hvordan kan brudgommen bli noe annet enn overlykkelig og fornøyd? Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå