Gå til innhold

Kiting - hva har man på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har man på seg når  man kiter? Vi skal på kurs, og så langt har arrangøren fullstendig feilet i å komme med opplysninger om slikt.. Våt/tørrdrakter blir vi forsørget med, men jeg aner virkelig ikke hva man har på seg under?

Og over? Man er vel ikke i bevegelse hele tiden, bør man ha med seg noe å dra på over drakten om det blir stilleståing på land?

Anonymkode: 4a9cc...564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullundertøy under er lurt om det blir kaldt. Det holder varmen selv om det blir vått. Greit under både tørr- og våtdrakt. 

Tips er å helle varmt vann fra en termos i våtdrakta når du har fått den på. 

Om dere ikke skal stå stille i timesvis i våt våtdrakt så går det vel greit å bare ha på den? 

Ville hatt med et skift fra innerst til ytterst med behagelige og romslige klær til etterpå. Type joggebukse og store gensere. Sånn skikkelig comfy klær. 

Jeg snakker utifra dykking og ikke kiting btw. Men greia blir jo noe av det samme. 

Anonymkode: ce045...04c

Skrevet
Den 9/15/2016 at 7.36, AnonymBruker skrev:

Hva har man på seg når  man kiter? Vi skal på kurs, og så langt har arrangøren fullstendig feilet i å komme med opplysninger om slikt.. Våt/tørrdrakter blir vi forsørget med, men jeg aner virkelig ikke hva man har på seg under?

Og over? Man er vel ikke i bevegelse hele tiden, bør man ha med seg noe å dra på over drakten om det blir stilleståing på land?

Anonymkode: 4a9cc...564

Våtdrakt. Ellers tar du med noe å ha på som passer temperaturen. Er du jente kan du ha bikini under. Jeg har kitet og holdt kurs i mange år.  

Anonymkode: 53441...80e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...