Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #1 Del Skrevet 16. november 2004 Ja, jeg hadde altså en liten brann i dag her i leiligheten. Ikke noe ble skadet, men det ble en plagsom røyklukt som jeg ikke vet hvordan jeg skal bli kvitt! Noen som har noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Lufte godt og lenge. Det var det eneste som hjelper. Iallefall etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Min mor ville fått alt vasket, vegger og tak og alt av tøy og renset tepper og sofa osv. men jeg ville nok valgt å lufte og se om det hjalp... Eller, hvis du er ikkerøyker, kanskje begynne å røyke for noen uker, da mister du litt av luktesansen... og alle sier det er så lett å slutte å røyke at det ikke skal være noe problem og at bare tapere ikke klarer det...(sidespor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå