Gå til innhold

Fant en gammel clearblue blue i søpla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en graviditetstest for 4 dager siden. Tømte søpla på badet i dag og der datt den ut. Nå var den positiv gitt. Det var den sbsolutt ikke for 4 dager siden.. Så jeg regner med at dette er sånn som kan skje?   Har fortsatt ikke fått mensen enda.. men har tross alt tatt 3 tester som alle har blitt negativ..Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: 2a765...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften var foresten litt rar da 🙈 -ts 

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg skuffet. Trodde dette skulle bli en spennende popcornspisende roman av en tråd. At du fant en graviditetstest, men den er ikke sin. Du spekulerer i venner, søster eller kanskje moren din?? Men senere i tråden viser det seg at det er din samboer sin. Og hans elsker. De er gravide. Hæ? Hva hvem hvordan? 

Osv :fnise: 

Bortsett fra det.. Glad på dine vegne! Håper du er gravid :) 

Anonymkode: 7bf3f...a38

• Liker 16
Skrevet

Vet du hvorfor tester skal leses av etter en gitt tid? Fordi de blir falsk positive når de ligger for lenge. 

Anonymkode: 3f110...648

• Liker 7
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvorfor tester skal leses av etter en gitt tid? Fordi de blir falsk positive når de ligger for lenge. 

Min første test ble positiv etter at tiden hadde gått ut. Så det akkurat når jeg skulle til å kaste den. Har aldri skjedd meg før så tenkte det var best å ta en til og jammen var jeg ikke gravid gitt! Så det kan være. Min anbefaling er derfor at dersom man får en positiv test - samme når, ta en ny etter noen dager.

Anonymkode: 5c52f...004

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min første test ble positiv etter at tiden hadde gått ut. Så det akkurat når jeg skulle til å kaste den. Har aldri skjedd meg før så tenkte det var best å ta en til og jammen var jeg ikke gravid gitt! Så det kan være. Min anbefaling er derfor at dersom man får en positiv test - samme når, ta en ny etter noen dager.

Samme skjedde meg også. Tok den opp av søppelbøtta bare for å se en gang til og det var en svaak rosa strek der. Tok en test til dagen etter og vel.. Enden på visa er at nå er jeg 11 uker på vei :)

Anonymkode: 88e95...4ef

• Liker 2
Skrevet

Egentlig så gjelder vel ugyldig i slike tilfeller.

Anonymkode: fc98d...21a

Skrevet

Hvorfor gidder du å grave i søpla? Spesielt

Anonymkode: 2a1e9...8d7

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Leser ikke vi samme tekst? Sto at den falt ut 

Anonymkode: fc98d...21a

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stått opp med feil bein eller? 

Anonymkode: f3463...d13

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stått opp med feil bein eller? 

Anonymkode: f3463...d13

Nei

Skrevet

Mye hormoner i sving her inne merker jeg🙈 Kjøp deg en ny test du. Masse lykke til:)

Anonymkode: 2b9d7...116

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil anta at den lå på toppen.. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, sorry å måtte skuffe deg! 😅 - ts

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme skjedde meg også. Tok den opp av søppelbøtta bare for å se en gang til og det var en svaak rosa strek der. Tok en test til dagen etter og vel.. Enden på visa er at nå er jeg 11 uker på vei :)

Anonymkode: 88e95...4ef

Da er det kanskje håp for meg også da! Skal ta en test i mårra ☺ - ts

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi en av mine favoritthobbyer er å grave i søpla!!  😂 haha, nei den datt ned på gulvet. Så det var nok ikke så spesielt nei! 🙈 - ts

• Liker 1
Skrevet

Tatt en ny test?

Skrevet
9 timer siden, Ny Bruker skrev:

Tatt en ny test?

Nei, men det var meningen at jeg skulle det i dag! Jeg våknet med heftige mensensmerter i dag og har bare vært skråsikker på at mensen kom i dag.. Nå er det jo kveld og har ikke fått den.. merkelig.. Kanskje den kommer i natt/morgen.. -ts

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det var meningen at jeg skulle det i dag! Jeg våknet med heftige mensensmerter i dag og har bare vært skråsikker på at mensen kom i dag.. Nå er det jo kveld og har ikke fått den.. merkelig.. Kanskje den kommer i natt/morgen.. -ts

Jeg hadde masse mens smerter når jeg testa positivt :) så håpet er ikke ute enda

Anonymkode: 2c639...1bc

Skrevet

Hvis testen var positiv på morgenurin for 4-5 dager siden, så skal den nå være positiv når som helst på døgnet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...