AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg satt nå her og tenkte på hvor annerledes livet mitt er nå ift. for et år siden. Hvor glad jeg er for at alle minste detaljer har gått akkurat som de har gått. I fjor på denne tiden hadde jeg akkurat begynt på vgs, i en klasse jeg absolutt ikke trivdes i. Det var ikke det at de var så slemme, jeg bare passet virkelig ikke inn. Jeg tilhørte ingen gjeng i klassen og satt alene i nesten hvert eneste friminutt. Jeg hadde store utseendekomplekser og jeg så på meg selv som en plage jeg ikke ville utsette noen for. Jeg hadde bare en vennegjeng i livet, og vi gjorde nesten aldri ting sammen. Jeg var den eneste som (følte jeg selv) gjorde en innsats for at vi skulle holde sammen og når jeg ikke fikk noe tilbake endte jeg opp med å bare bli sur på dem. Bortsett fra denne gjengen hadde jeg en venn. Men det var vel egentlig det. Nesten hver eneste helg satt jeg hjemme alene med familien og så på netflix mens andre var ute med vennene sine og hadde det gøy. Jeg hatet livet mitt. Jeg ville være alle andre enn meg selv. Jeg hadde ingen selvmordstanker, men husker jeg skulle ønske jeg ikke hadde blitt født for å slippe alt sammen. Og nå, vel, jeg er strålende fornøyd med livet mitt. Jeg er så utrolig glad for at alt i livet mitt i fjor gikk akkurat som det gikk (selv om jeg hadde det ganske dårlig) for det har ført meg hit jeg er i dag. Og jeg ville ikke byttet det bort mot noe som helst. Det er vanskelig å si akkurat hva som har endret seg. Men jeg tror kanskje den perioden har gjort noe med meg som person. Jeg har kommet inn i to nye vennegjenger som jeg virkelig liker, og det er ikke bare jeg som prøver å holde oss sammen men også de andre i gjengen. Jeg er ikke lenger desperat etter venner og må være den som gang på gang må spørre om å finne på ting med andre. Jeg har byttet skole og her er det supert klassemiljø og jeg er blitt kjent med flere i andre klasser i programfagene. Jeg kjenner at jeg er så glad for at livet mitt har gått akkurat som det har gått. Før tenkte jeg: "Jeg brukte å være venner med hun populære jenta, ville jeg og vært populær hvis vi ikke hadde kranglet? Hvorfor måtte vi krangle?" Nå tenker jeg: "Hvis jeg ikke hadde avsluttet det vennskapet hadde jeg aldri blitt introdusert for et annet. Og da hadde jeg ikke blitt ej del av en av gjengene jeg er med i i dag. Så dere! Ting blir bedre Har dere noe å dele? Anonymkode: b4799...221
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Helt enig. ifjor på denne tiden var jeg singel uten noe planer om å kjøpe hus eller investere i eiendom. Nå er jeg eier av hus og er lykkelig i mitt første forhold. Anonymkode: 2d9cb...37c 1
Tanuki Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 I fjor: Bodde i Asia,med mann, barn,hund og svigerfar. Begynte på siste semester av Master, jobbet, hadde mange venner. Nå: Ferdig utdannet, bor hjemme hos foreldre i Norge, kjeder meg og har ikke mange kjente i hjembyen min. Flytter tilbake til Asia neste uke, til mannen min. Så blir som før, minus svigerfar og hund og ferdig med å være fattig student:)
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 I fjor: Siste året på studiet. Hadde en intensiv periode med mye studier, jobb, reising og mye festing. Ble under våren veldig deprimert og var i en periode langt nede. Gikk i terapi en lengre periode. Nå: Ferdig utdannet, har fått en veldig god jobb og er ikke lenger deprimert. Egentlig har ikke livet forandret seg spesielt mye men forrige året sammenlignet med dette er som natt og dag. Har gått fra å være suicidal til å være mer stabil og lykkelig enn jeg noensinne har vært. Noen ganger trenger ikke livet å forandre seg så mye (ikke de yttre tingene) men en forvandling på innsiden kan likevel gjøre at det føles som om livet har forandret seg veldig mye. Anonymkode: ab216...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå