Potetjinta Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Heisann Noen som er med på 100 dagers godtestopp? Tenkte at vi starter fra og med 15. september! Da vil den 100. dagen være lille julaften(hvis jeg har telt riktig). Hvem er med?
Saphyria Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Vel, eg kan slenge meg med, selv om eg trolig kommer til å bryte det 2-3 ganger før mål (bursdagsselskap = kake).
Fionnuala Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Finnes det regler? Er f.eks kake lov? Kokosboller? Kjeks? Hvor går grensa? 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Hvis godteri bare betyr smågodt osv kan jeg være med, men jeg spiser ikke det mer enn maks et par ganger i året, så det tror jeg skal gå fint
Nøste~ Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Tja, hvorfor ikke teste viljestyrken min? Jeg elsker sjokkis så det blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna.
Potetjinta Skrevet 15. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2016 7 timer siden, Fionnuala skrev: Finnes det regler? Er f.eks kake lov? Kokosboller? Kjeks? Hvor går grensa? Ikke lov å spise: kake, kokosboller, kjeks, sjokolade, vingummi, potetgull, brus med sukker. Generelt alt som er usunt og inneholder mye sukker. Tror nesten det blir lettere å kutte med "alt" for å få slutt på cravingsen Jeg er hvertfall sånn at hvis jeg spiser noe søtt 2-3 ganger i uka(kaker, brus) har jeg lyst på noe godt hver eneste kveld. Hva tenker dere?
Saphyria Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 6 timer siden, Potetjinta skrev: Ikke lov å spise: kake, kokosboller, kjeks, sjokolade, vingummi, potetgull, brus med sukker. Generelt alt som er usunt og inneholder mye sukker. Tror nesten det blir lettere å kutte med "alt" for å få slutt på cravingsen Jeg er hvertfall sånn at hvis jeg spiser noe søtt 2-3 ganger i uka(kaker, brus) har jeg lyst på noe godt hver eneste kveld. Hva tenker dere? Som sagt, eg er gjerne med, men eg har 2 eller 3 bursdagsfeiringer før jul, og da blir det kun servert kake og snop, så da bryter eg godtestoppen de gangene, men begrenser meg da til eit lite kakestykke og eit glass brus for å ikkje være uhøflig. Eg er ikkje særlig interessert i sjokolade, brus eller boller, og det er få kaker eg liker godt nok til å spise flere stykker av. Smågodt og kjeks går greit ein gang i blandt. Potetgull derimot, farlig...
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Vi er noen som holder på i denne tråden. Anonymkode: d44ca...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå