Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minnie---
Skrevet

lurer på om jeg skal kjøpe st.tropez selbrunern, eller vil den bli for mørk til denne årstiden?

Finnes det noen som er bedre kanskje? :-?

Og hvem av disse st.tropez greiene skal jeg velge fra lf? er så mange forskjellige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skummet fra St. Tropez og er veldig fornøyd med det. Eneste er at det er litt klin fordi produktet har ganske sterk colorguide så man skal se hvor man har smurt den på. Ser skittengrå ut umiddelbart etter påføring. Jeg pleier derfor å bruke den om kvelden før jeg legger meg, og etter en dusj om morgenen er jeg fiks ferdig gylden (men på langt nær sommerbrun).

Gjest minnie---
Skrevet
Jeg har skummet fra St. Tropez og er veldig fornøyd med det. Eneste er at det er litt klin fordi produktet har ganske sterk colorguide så man skal se hvor man har smurt den på. Ser skittengrå ut umiddelbart etter påføring. Jeg pleier derfor å bruke den om kvelden før jeg legger meg, og etter en dusj om morgenen er jeg fiks ferdig gylden (men på langt nær sommerbrun).

hei.

hadde tenkt på skummet selv jeg.

Men hvor mange strøk påfører du?

smitter den av også?

Skrevet

Påfører ett strøk. Den tørker rimelig raskt, men smitter litt av på sengetøyet, pleier derfor å legge meg inni et gammelt dynetrekk... høres rart ut, men det funker.

Gjest minnie---
Skrevet
Påfører ett strøk. Den tørker rimelig raskt, men smitter litt av på sengetøyet, pleier derfor å legge meg inni et gammelt dynetrekk... høres rart ut, men det funker.

Ok.

Takk for svar!

Da bestilles den fra LF!! :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har nå sprayen, men skal bestille skummet neste gang (sprayventilen lekker, jeg må spraye i dusjen osv).

Jeg passer på å bruke den når kjæresten har nattevakt; da sover jeg i pyjamas. Lurer på hva han hadde tenkt hvis jeg insisterte på å sove inni et dynetrekk?

Skrevet

Jeg passer på å bruke den når kjæresten har nattevakt; da sover jeg i pyjamas. Lurer på hva han hadde tenkt hvis jeg insisterte på å sove inni et dynetrekk?

:ler: Bruker den bare når kjæresten ikke er her jeg da. Og om vinteren gidder jeg stort sett ikke. Men på fredag er det julebord, så mulig den må graves frem fra skapet igjen...

Gjest Anonymous
Skrevet

holder fargen på den selvbruningskremen lenge?????

smitter den av på klær dagen etter man har smurt også dusjet???

loreal sin gjør det :evil: :evil:

Skrevet

Jeg har ikke opplevd at den smitter av på klær etter at jeg har dusjet av restfargen.

Fargen falmer gradvis, varer vel ikke stort mer enn 5 dager på meg tror jeg.

Skrevet

:ler: Bruker den bare når kjæresten ikke er her jeg da. Og om vinteren gidder jeg stort sett ikke. Men på fredag er det julebord, så mulig den må graves frem fra skapet igjen...

Mange problemer forbundet med selvbruningskrem. Jeg har også en kjæreste som jobber nattevakter, og det er jo veldig praktisk av og til. Men hva gjør jenter med samboer som de ikke kan sende avgårde på nattevakt? Skrekk og gru. Jeg ser for meg reaksjonene når halve KG hopper til køys med mennene sine, dekket av brun guffe og innhyllet i gamle dynetrekk!

Skrevet
Men hva gjør jenter med samboer som de ikke kan sende avgårde på nattevakt?

De bruker pysj vel! :ler:

..evt. kliner til sengetøyet med illeluktende selvbruningsgøgg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Pysj er tingen ja.. men det hjelper ikke mot lukten. Har fått en del klager der, det stinker jo om morgenen..

Men vil man brune seg litt før et julebord o.l., må man da ta hensyn til samboeren? Litt må han vel tåle. Det skal jo lides for skjønnheten, og slik kan han ta del i denne lidelsen.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...