AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg skulle ønske å høre litt med min bank (evt flere banker) hvor mye ca jeg hadde kunnet ta lån på hvis jeg f eks hadde hatt en viss inntekt og med si og så mye egenkapital. Dette året arbeider jeg kun deltid (student) men kommer sannsynligvis jobbe 100 % fra neste sommer (men dette er jo ikke helt sikkert enda så derfor kan jeg nok ikke søke om lån nå). Spm er om det er vanlig/normalt å gå til banken for rådgivning kun for å høre ca hva de tror man kan komma å ha for muligheter om ca et (eller flere) år frem i tid? Det finner jo diverse lånekalkulatorer osv på nett men tenker at det er bedre å snakke med en rådgiver? Eller blir det bare dumt? Anonymkode: 47659...26a
sweety pie Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Dumt er det ikke, snarere tvert imot. De er jo rådgivere så du vil jo få gode råd. De kan fortelle deg hva du trenger av inntekt og egenkapital. Så bare bestill time du 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Takk for innspill Godt å høre at det ikke høres dumt ut å bestille rådgivning for dette:) Anonymkode: 47659...26a
Harmankaya Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Banker liker: -Folk som planlegger -Folk som forstår at 2+2=4, og ikke 5,5 million -Folk som har sparepenger -Folk som har unngått idiotgjeld -Folk som forstår at man må jobbe for pengene -Folk som har en plan for livet sitt -Folk som kan prosentregning -Folk som har vært kunder en stund, så all info er etterprøvbar Banker liker ikke: -Netto formue under 0 (sett bort fra studie og boliglån) -Entitlementgenerasjonen -NAV 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå