Gå til innhold

OBS! "Kvinners sexlogikk"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Damers sexlogikk er som følgende. Mannen må være helst 185 cm høy, mørk, grov stemme, grove hender, over gjennomsnittet stor penis, pent kledd, godt utdannet og høy lønn... Listen er lang.. 

Mann:"Jeg foretrekker ei dame som har sprettrumpe og trang mus. Mere krav har jeg ikke bortsett fra at hun er snill og grei."

Damer: Herregud for en overfladisk drittsekk du er. Du kan ikke kreve at jenter skal være sånn og sånn. Alle er forskjellige og man kan ikke ha sånne syke krav. Sånne mannfolk burde ikke hatt lov å ha sex, dere gir jenter dårlig selvtilitt. Jenter kan ikke være for vid, den tilpasser seg alle størrelser(kremt). Alle vaginaer er flotte. Alt er normalt("skyte seg i foten").. 

Menn:Ja vell, så er jeg vel en kvinnehater..:klo:

Anonymkode: 5fd20...cf4

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke hvordan kravet kvinnene har er noe verre enn menns krav. Men jeg ser dobbeltmoralen i at menn liksom ikke skal få ha noen overfladiske krav hehe

• Liker 1
Skrevet

"Sånne mannfolk burde ikke ha lov til å ha sex"... Haha, det er vel mer at sånne mannfolk ikke får seg noe :P Det er vel derfor du lager innlegg som dette og. Hadde du vært fornøyd med sexlivet ditt hadde du jo ikke opprettet denne tråden. 

Anonymkode: 6ed1a...b75

• Liker 8
Skrevet

En ting jeg lurer på.. Eier ikke kvinner selvinnsikt og kan se ting fra en manns perspektiv? Virker ikke som dere har evenen til å skjønne hvordan en mann fungerer? Tror dere alle menn tar til takke med et hokjønn, så lenge det står et jentenavn i passet?

Dette er noe jeg har lagt merke til i mange tråder. De skjeller ut menn for å ha sine preferanser og sier at det ikke er utseende som har noe å si, det er kjemien og at man har det fint sammen. I neste øyeblikk kommer de gjerne med alle sine "krav" om hvordan mannen skal være. Glemmer dere fort eller er det sånn at bare jenter skal ha preferanser?

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting jeg lurer på.. Eier ikke kvinner selvinnsikt og kan se ting fra en manns perspektiv? Virker ikke som dere har evenen til å skjønne hvordan en mann fungerer? Tror dere alle menn tar til takke med et hokjønn, så lenge det står et jentenavn i passet?

Dette er noe jeg har lagt merke til i mange tråder. De skjeller ut menn for å ha sine preferanser og sier at det ikke er utseende som har noe å si, det er kjemien og at man har det fint sammen. I neste øyeblikk kommer de gjerne med alle sine "krav" om hvordan mannen skal være. Glemmer dere fort eller er det sånn at bare jenter skal ha preferanser?

Du vet at KG har rundt 60 000 brukere og at flesteparten er kvinner?

Anonymkode: e6e80...3e2

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Forstår ikke hvordan kravet kvinnene har er noe verre enn menns krav. Men jeg ser dobbeltmoralen i at menn liksom ikke skal få ha noen overfladiske krav hehe

Ja er det jeg mener. Syns det går igjen hele tiden. Hvorfor må det være sånn at menn må ta til takke med hva som ramler i fanget? Kvinner er veldig vare og aggressive så snart en mann har en preferanse. Er det en slags forsvarsmekanisme som kvinner har som ikke menn har? Lurer seriøst på dette. Nekter å tro at alle kvinner er engler og alle menn rasshøl likssom.☺

Skrevet

Forstår det ikke selv. Syns alle skal få ha de preferansene de vil, uavhengig av kjønn. 

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damers sexlogikk er som følgende. Mannen må være helst 185 cm høy, mørk, grov stemme, grove hender, over gjennomsnittet stor penis, pent kledd, godt utdannet og høy lønn... Listen er lang.. 

Mann:"Jeg foretrekker ei dame som har sprettrumpe og trang mus. Mere krav har jeg ikke bortsett fra at hun er snill og grei."

Damer: Herregud for en overfladisk drittsekk du er. Du kan ikke kreve at jenter skal være sånn og sånn. Alle er forskjellige og man kan ikke ha sånne syke krav. Sånne mannfolk burde ikke hatt lov å ha sex, dere gir jenter dårlig selvtilitt. Jenter kan ikke være for vid, den tilpasser seg alle størrelser(kremt). Alle vaginaer er flotte. Alt er normalt("skyte seg i foten").. 

Menn:Ja vell, så er jeg vel en kvinnehater..:klo:

Jeg er kvinne.

Ikke noe av det som er listet opp der på vår 'sexlogikk' betyr noe for meg.

Anonymkode: 5660c...451

• Liker 7
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne.

Ikke for meg heller. 

Anonymkode: ca5e6...1c9

• Liker 1
Skrevet

Det er mye lettere å slanke seg noen kilo istedenfor og få jobb som direktør i DNB som kvinner krever.

Anonymkode: 130ee...be6

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at KG har rundt 60 000 brukere og at flesteparten er kvinner?

Anonymkode: e6e80...3e2

Ja, men er rimelig mange menn også etter hvert. Men dette er noe jeg merker meg i mange tråder. Menn blir lynsjet og forklart at det ikke er normalt å ha sånne preferanser. Kan se for meg at det kan være vanskelig å sette seg inn i et annet kjønns tankesett, men likevel? Blir sjokkert over at menn blir lynsjet for den minste ting når damer er ganske så kravstore på hvordan menn skal være. Er det litt sånn at fordi damer har vært litt bortskjemte med å kunne få de mennene de vil, så skal ikke en mann våge å komme med noen krav mot jenter?

Foreksempel så er ingen jenter for vide. Enten de har født barn eller ikke. Alle tilpasser seg alt fra micro til stor, selv om menn forteller de at dette ikke stemmer. Er det fordi det sårer å høre sannheten? Min teori er at menn generelt er mere generøse og vant til å behandle damer på generell basis litt gentlemann aktig in real life. På nettet sier menn det som de mener, og da blir plutselig dette veldig overraskende.. De er vant med at menn gir positive komplimenter og aldri klager på ei dames utseende i ekte live. Menn er generelt mere generøse i det ekte liv, men på kg kan de si sin sanne mening om utseende. Bare en tanke?

• Liker 4
Skrevet

Hva faen er det du snakker om mann.. Vær litt mer mandig og litt mindre grinebiter, så kanskje du får deg noe.

Anonymkode: 29eda...650

• Liker 3
Skrevet

Har aldri hørt om slike crazy "krav" fra hverken menn eller kvinner jeg kjenner i det virkelige liv. Er man tiltrukket, så er man det! Uten at man må krysse av alle kravene på noen liste liksom.... Tror dette er et fenomnen som finnes mer på nett (KåGeee) enn i det virkelige liv. :)

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Sånne mannfolk burde ikke ha lov til å ha sex"... Haha, det er vel mer at sånne mannfolk ikke får seg noe :P Det er vel derfor du lager innlegg som dette og. Hadde du vært fornøyd med sexlivet ditt hadde du jo ikke opprettet denne tråden. 

Anonymkode: 6ed1a...b75

Er gift så det er sagt.;) Jeg har lest en del på forumet en tid, og har bitt meg merke i dette. Så skjønner de mennene som blir frustrert over denne dobbeltmoralen. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye lettere å slanke seg noen kilo istedenfor og få jobb som direktør i DNB som kvinner krever.

Anonymkode: 130ee...be6

Kvinner er mere kravstore enn menn. Dette er ikke noe jeg sier for å såre.. Menn skal helst være gentleman, kjøpe gaver til dama, spandere, kjøpe blomster, være forsørger, være høy og sterk osv osv. Kravene stopper ikke med det første. Tror menn har skjemt bort damene i så lang tid at det fortsatt er veldig mange som går rundt å har dette som krav, selv om vi skal være likestilte. Kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at denne tiden skal forbi, selv om det går sakte. Rollen til kvinnen og mannen er i endring, og damer vil gjerne ha de positive sidene med likestillingen, men også alle fordelene. Er dette fordi kvinner så lenge har blitt skånet fra mye av dette, pga mannen sin rolle har vært å være gentlemann og generøs. Når menn setter krav om at ting må likestilles på dette området så takkler kvinner dette dårlig fordi de har blitt bortskjemte?

• Liker 4
Skrevet

"Noen kvinner sier noe mens andre kvinner sier noe helt annet, ergo dobbeltmoral" - sitat enkelte menn på KåGe som ikke helt har skjønt dette med dobbeltmoral. Eller bare liker å konstruere problemstillinger ut av stråmenn og luft.

Anonymkode: b01cb...228

• Liker 4
Skrevet

Forstår ikke hvorfor man skal ta seg nær av kvinners krav eg:)

vent.... Jeg er 195, pent ansikt, høy å mørk, stor tykk penis og høy selvtillit. 

Anonymkode: 08e8d...11c

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne.

Nei da er du et unntak. Dette er ting som går igjen i alle tråder om hvordan en sexpartner skal være stort sett hvis du legger godviljen din til? Dette er jo noe alle menn vet.

Skrevet
12 minutter siden, KittenOfDoom skrev:

Har aldri hørt om slike crazy "krav" fra hverken menn eller kvinner jeg kjenner i det virkelige liv. Er man tiltrukket, så er man det! Uten at man må krysse av alle kravene på noen liste liksom.... Tror dette er et fenomnen som finnes mer på nett (KåGeee) enn i det virkelige liv. :)

Haha det har jeg hørt... ikke fra menn forøvrig så ts ar nok litt rett her.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...