Gå til innhold

Rens fra Kanebo

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan er denne? Jeg har kjøpt den som heter Oil Control Wash and Mask, og jeg plages endel med kviser og sorte prikker. Og så kjøpte jeg et serum som heter Quick Radiance, som skulle være veldig bra ifølge parfymeridamen. Har noen prøvd disse, og er de bra? Jeg er søkklei av å ha dårlig hud, og nå har jeg prøvd det aller meste som finnes, både fra parfymeri og hudpleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Pass på at de ikke tørker ut huden din for mye, den skal ikke føles stram og tørr når den er nyrenset, selv ikke hvis du har fet hud. Da vil du i det lange løp skape en ubalanse i huden, og resultatet kan bli mer kviser.

Jeg tålte ikke Kanebo noe særlig, selv renseproduktene for tørr hud fikk huden min til å bli rød og flassete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt renseserien til Kanebo i ca 2 uker, og jeg er veldig fornøyd. Hadde masse miler i kinnene og sorte prikker på nesa og haka. Milene er veldig redusert allerede.

(Miler er små talgklumper som sitter like under huden. Før fikk jeg fjernet dem hos hudpleier, men det gjør jo vondt. Rensing er jo greiere.)

Jeg bruker Cleansing Cream og Milky Soap hver kveld. Noen kvelder bytter jeg Milky Soap med Silk Peeling Powder. Og så på med Priming Lotion II og Enhancing Emulsion II i tillegg til litt øyekrem. Noen ganger rekker jeg å få på litt fuktighetsmaske mellom rens og vanlige fuktighetsprodukter.

Mitt opplegg er basert på tørr og tynn hud med disse milene. Damen på Kanebo-avdelingen på GlasMagasinet var veldig grundig og veldig god til å selge. De har sånne fine apparater som viser deg hvordan huden din er etc. Hvis du bor i Oslo, så kan du jo gå dit og få mer info om serien.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...