AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Del Skrevet 14. september 2016 Hei! Kjæresten min hadde nylig bursdag, og jeg ønsker derfor å kjøpe noe fint i gave. Han er ikke veldig materialistisk av seg, men om jeg skal kjøpe noe, så ønsker han seg helst noe praktisk (har f eks kjøpt litt kjøkkenutstyr da han er veldig flink til/glad i å lage mat). Jeg arvet nylig noe penger av bestefaren min, og siden kjæresten min har hjulpet meg en del (jobbsøknader blant annet), i tillegg til å betale mesteparten av mat vi kjøper inn oss i mellom, så har ikke pris sånn veldig mye å si, (så lenge det ikke går helt over styr da ) Har blant annet tenkt på: Ut å spise på en litt fin restaurant Reise (selv om jeg føler dette ikke helt trengs da vi snart skal på en 1,5 måneders reise i slutten av måneden) Evt noe annet vi finner på sammen Har tenkt tanken på en Macbook air han virkelig ønsker seg også, men da blir det hverken jule- eller bursdagsgave på veldig mange år Vi studerer begge to, så den ville jo komme veldig til nytte! Men ja, er jo mye penger da Andre forslag? Gjerne opplevelse e.l. Jeg er forresten i midten av tyveårene, og han 10 år eldre. Anonymkode: 99e0a...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgentFassbender Skrevet 14. september 2016 #2 Del Skrevet 14. september 2016 Det er litt synd at du ikke kunne ta valget om den personlige gaven alene. Da går det fra "personlig gave" til bare en gave. Hadde blitt skuffa om kjæresten min måtte spørre på et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 14. september 2016 #3 Del Skrevet 14. september 2016 Vet ikke hvor dere bor eller hva dere er interessert i, men billetter til en forestilling eller konsert kan kanskje være en idé? Siden han er glad i å lage mat, er også kokkekurs en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Del Skrevet 14. september 2016 Hva med en opplevelse i løpet av reisen dere skal på? Nå vet ikke jeg hvor dere skal, men en natt på et femstjerners hotell, fancy middag, en utflukt, dykkerkurs...? Anonymkode: 704c4...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 14. september 2016 #5 Del Skrevet 14. september 2016 De gangene jeg har kjøpt en fin klokke til min samboer har han blitt veldig glad. Men da må man jo kjenne stilen til mannen godt, og da blir det en personlig gave som kan brukes lenge. Jeg har kjøpt en med lærreim og en med en slags svart metallreim i minimalistisk stil- han elsket de begge og bruker en av dem hver eneste dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6 Del Skrevet 14. september 2016 En spadag, og så noe litt mer "guttete" senere på kvelden kanskje? 👍 Anonymkode: 0b5f2...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #7 Del Skrevet 14. september 2016 3 timer siden, AgentFassbender skrev: Det er litt synd at du ikke kunne ta valget om den personlige gaven alene. Da går det fra "personlig gave" til bare en gave. Hadde blitt skuffa om kjæresten min måtte spørre på et forum. Jeg har jo allerede noen ideer, og jeg bestilte nettopp en ganske personlig gave på nettet! Jeg vil jo "personligfisere den", selv om jeg skulle ende opp med å velge noe herfra Og hvordan skal han få vite om at jeg har spurt her inne? 3 timer siden, Margit Spat skrev: Vet ikke hvor dere bor eller hva dere er interessert i, men billetter til en forestilling eller konsert kan kanskje være en idé? Siden han er glad i å lage mat, er også kokkekurs en mulighet. Vi skal på konsert snart faktisk Og kokkekurs trenger han faktisk ikke Men kanskje tenke ut en annen konsert Takk for tips! 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med en opplevelse i løpet av reisen dere skal på? Nå vet ikke jeg hvor dere skal, men en natt på et femstjerners hotell, fancy middag, en utflukt, dykkerkurs...? Anonymkode: 704c4...856 Det har jeg også tenkt på! Dykkerkurs vet jeg han skal ta, og femstjerners hotell høres ikke så dumt ut, da det er veldig billig der nede! 2 timer siden, Nasken skrev: De gangene jeg har kjøpt en fin klokke til min samboer har han blitt veldig glad. Men da må man jo kjenne stilen til mannen godt, og da blir det en personlig gave som kan brukes lenge. Jeg har kjøpt en med lærreim og en med en slags svart metallreim i minimalistisk stil- han elsket de begge og bruker en av dem hver eneste dag:) Klokke var en god ide! Kjenner stilen hans forholdsvis godt og vet hva han liker Takk! 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En spadag, og så noe litt mer "guttete" senere på kvelden kanskje? 👍 Anonymkode: 0b5f2...959 Spa er aldri å forrakte Hva legger du i mer "guttete"? Anonymkode: 99e0a...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #8 Del Skrevet 14. september 2016 Hva med trekant, så kan han bli sugd tom av en annen mann? Menn er som oftest bedre på dette enn kvinner så det blir nok en flott opplevelse for han. Også kan han jo få avslutte kvelden med litt mer guttete ting som at de eksperimenterer med hverandre og runker sammen og sånt. Bare betal en god kompis av han for å gjøre det, slår aldri feil Anonymkode: 01719...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #9 Del Skrevet 15. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo allerede noen ideer, og jeg bestilte nettopp en ganske personlig gave på nettet! Jeg vil jo "personligfisere den", selv om jeg skulle ende opp med å velge noe herfra Og hvordan skal han få vite om at jeg har spurt her inne? Vi skal på konsert snart faktisk Og kokkekurs trenger han faktisk ikke Men kanskje tenke ut en annen konsert Takk for tips! Det har jeg også tenkt på! Dykkerkurs vet jeg han skal ta, og femstjerners hotell høres ikke så dumt ut, da det er veldig billig der nede! Klokke var en god ide! Kjenner stilen hans forholdsvis godt og vet hva han liker Takk! Spa er aldri å forrakte Hva legger du i mer "guttete"? Anonymkode: 99e0a...4be Tenkte noe han kanskje ville likt veldig godt, eller noe innenfor hobbyene hans. Liker han brettspill f.eks, så skaff et så kan dere spille det resten av kvelden. Liker han matlaging, så kan dere f.eks lage et overdådig måltid sammen. Eller dra på en flott restaurant? Trenger ikke å være en plass der de tar 1000kr for en ert med litt saus liksom, kanskje en plass hvor de bruker god tid på å få steaken riktig tilberedt. Eller kanskje et kokkekurs? Spa og så en god restaurant er forsåvidt en helaften.. :-) Anonymkode: 0b5f2...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #10 Del Skrevet 15. september 2016 Hvis han ikke allerede har en klokke, bør du gå for det. Alltid bankers, og finnes i alle prisklasser. Hvis han har klokke(r), bør du gå for noe annet. Analsex er blir alltid godt mottatt. Anonymkode: 804a0...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 16. september 2018 #11 Del Skrevet 16. september 2018 Hva med en klokke med personlig gravering? nettbutikken Urskog treklokker har sikkelig fine treklokker som du kan få gravert med din hånskrift eller tegning. :) Koster rundt 800kr også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #12 Del Skrevet 16. september 2018 24 minutter siden, mlifjeld said: Hva med en klokke med personlig gravering? nettbutikken Urskog treklokker har sikkelig fine treklokker som du kan få gravert med din hånskrift eller tegning. Koster rundt 800kr også Om hun ikke har klart velge gave i løpet av de to årene siden hun spurte, så burde hun revurdere forholdet... Anonymkode: cca86...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #13 Del Skrevet 17. september 2018 Analsex... det er gratis, veldig personlig, og noe han sikkert vil sette STOR pris på! En vinn-vnn situasjon. Anonymkode: 2e73b...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #14 Del Skrevet 17. september 2018 Anonymkode: 5dd95...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå