Gå til innhold

Cyber-mobberne.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En bekjent av en bekjent sitter ofte bak sin dataskjerm og mobber andre mennesker.
Der sitter denne fyren bak skjermen sin og kaller opp folk. Feite, stygge, late, peker på og i mot folks såkalte svakheter som denne personen anser som svakheter i fra sitt ekstremt fordomsfulle perspektiv.

Jeg tar meg ikke noe nær av det sånn rent personlig. Jeg lo litt av det, men blir ganske forundret over at noen orker å bruke flere år av sitt liv på å mobbe andre.
Personen kunne jobbet, truffet mennesker (det er åpenbart at personen ikke gjør sånt), spart penger og reist og opplevd et nytt land, samt så mye mer enn å sitte bak skjermen sin å mobbe andre.

Søk etter søk er gjennomført, person etter person er lynsjet i fra denne personen, utallige anonyme profiler er opprettet, uttallige kallenavn blir brukt i "diskusjoner", facebook sider er søkt opp, lagret og retusjert, nye neser og store ører er festet på "nye bilder", sexy damer som svarer andre er opprettet via nettsider som han/hun lager selv, og ordene som ofte blir brukt er: kukhoder, stygginger, få dere et liv, folk er ofte feite, patetiske, grusomt tragiske, historier etter historier om andre mennesker er gjenfortalt i fra denne personen inne på diskusjonsforum som ikke er sant, de lager nye facebook grupper (som heldigvis blir fort stengt). Og der sitter han hver dag med vennene sine - der sitter dem og nikker seg enige i disse tingene. Noen ganger så ser jeg dem for meg: Dem sitter der bak skjermen sin 5-6 stykker, snydens og spyr ut edder og galle til andre mennesker.

Først trodde jeg det var en unge, men det var det ikke. De er faktisk voksne. Igjen svarte jeg: jeg er opptatt! Det går virkelig ikke inn altså.

Det høres så fjernt ut at noen gidder å gjøre sånt, men alt for mange orker og gidder faktisk å vie tiden sin til dette.
Noen ganger synte jeg litt synd på dem. De er ofte alene, og jeg antar de føler seg triste og har et stort behov for å slenge dritt i mot andre for å føle seg bedre. Et stort tegn på dårlig selvtillit. Man kunne forsøkt å diskutere med det, men hvor mange ganger skal man svare på at: "jeg syntes ikke ordet kukhode" er så innmari morsomt".

Jeg har et håp om at internettlinja til personen blir stengt, og håper og tror dette er en mulighet.

Anonymkode: 91a65...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...