AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Har fått match med en på Tinder som jeg er veldig tiltrukket av. Vet hvem han er, han vet ikke hvem jeg er. Ble jo veldig glad når vi fikk match og tok mot til meg og skrev til han. Har ikke vært mange meldinger frem og tilbake, han svarer men han spør ikke tilbake. Er såå frustrerende! Jeg tror vi har mange felles interesser men kommer jo ikke videre i samtalen når han ikke spør. Har ikke gitt opp helt ennå. Første innfall er jo at han bare er totalt uinteressert. Men så tror jeg og at han er ny på Tinder og det kan jo hende han synes det er kleint, eller er sjenert. Har aldri prøve å sjekke opp en gutt på Tinder så er nytt for meg og å være på den siden. Og tenker at jeg har ingenting å tape på å prøve litt når det er en jeg er såpass interessert i. Har jo selv opplevd at gutter har fått meg interessert fordi at de har vist interesse for meg og ikke 'gitt opp'. Men altså hvor lenge skal en prøve. Dersom jeg er totalt uinteressert velger jeg som regel å ikke svare i det hele tatt. Men synes det er vanskelig å vurdere når han svarer og ikke spør tilbake. Anonymkode: 2477e...f12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men synes det er vanskelig å vurdere når han svarer og ikke spør tilbake. Anonymkode: 2477e...f12 Du er under hans standard. Da blir det hele mer balansert. Kanskje du kan håpe på litt sengekos, men mer enn det spørs.. Anonymkode: 0dba4...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått match med en på Tinder som jeg er veldig tiltrukket av. Vet hvem han er, han vet ikke hvem jeg er. Ble jo veldig glad når vi fikk match og tok mot til meg og skrev til han. Har ikke vært mange meldinger frem og tilbake, han svarer men han spør ikke tilbake. Er såå frustrerende! Jeg tror vi har mange felles interesser men kommer jo ikke videre i samtalen når han ikke spør. Har ikke gitt opp helt ennå. Første innfall er jo at han bare er totalt uinteressert. Men så tror jeg og at han er ny på Tinder og det kan jo hende han synes det er kleint, eller er sjenert. Har aldri prøve å sjekke opp en gutt på Tinder så er nytt for meg og å være på den siden. Og tenker at jeg har ingenting å tape på å prøve litt når det er en jeg er såpass interessert i. Har jo selv opplevd at gutter har fått meg interessert fordi at de har vist interesse for meg og ikke 'gitt opp'. Men altså hvor lenge skal en prøve. Dersom jeg er totalt uinteressert velger jeg som regel å ikke svare i det hele tatt. Men synes det er vanskelig å vurdere når han svarer og ikke spør tilbake. Anonymkode: 2477e...f12 Finnes mang jenter også som bare svarer uten å spørre tilbake. Kanskje bare han er høflig og svarer deg. Hvorfor matcher du selv med gutter, men svarer ikke i det hele tatt? Anonymkode: 3949c...c55 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor matcher du selv med gutter, men svarer ikke i det hele tatt? Anonymkode: 3949c...c55 Det er veldig mange som ikke er interessante lenger når man ser hva/hvordan de skriver. Anonymkode: 19b45...f21
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er under hans standard. Da blir det hele mer balansert. Kanskje du kan håpe på litt sengekos, men mer enn det spørs.. Anonymkode: 0dba4...8eb Føler du deg bedre av å tråkke andre ned? Gir det deg mer selvtillit? Anonymkode: 20a50...d26 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes mang jenter også som bare svarer uten å spørre tilbake. Kanskje bare han er høflig og svarer deg. Hvorfor matcher du selv med gutter, men svarer ikke i det hele tatt? Anonymkode: 3949c...c55 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er under hans standard. Da blir det hele mer balansert. Kanskje du kan håpe på litt sengekos, men mer enn det spørs.. Anonymkode: 0dba4...8eb Sengekos har jeg allerede, trenger ikke flere. Anonymkode: 2477e...f12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 Ja, får vel bare akseptere at han ikke er interessert og spare meg selv tid og energi. Dukker som regel opp noe bedre! Anonymkode: 2477e...f12 1
jabx Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom jeg er totalt uinteressert velger jeg som regel å ikke svare i det hele tatt. Hvordan kan du være totalt uinteressert når du selv har valgt å sveipe til høyre, og dermed har dere fått en match fordi begge var interessert? Hvis du ikke er interessert, hvorfor i helvete sveiper du til høyre? Og hvorfor beholder du eventuelt vedkommende som match? Endret 14. september 2016 av jabx
Sphere Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått match med en på Tinder som jeg er veldig tiltrukket av. Vet hvem han er, han vet ikke hvem jeg er. Ble jo veldig glad når vi fikk match og tok mot til meg og skrev til han. Har ikke vært mange meldinger frem og tilbake, han svarer men han spør ikke tilbake. Er såå frustrerende! Jeg tror vi har mange felles interesser men kommer jo ikke videre i samtalen når han ikke spør. Har ikke gitt opp helt ennå. Første innfall er jo at han bare er totalt uinteressert. Men så tror jeg og at han er ny på Tinder og det kan jo hende han synes det er kleint, eller er sjenert. Har aldri prøve å sjekke opp en gutt på Tinder så er nytt for meg og å være på den siden. Og tenker at jeg har ingenting å tape på å prøve litt når det er en jeg er såpass interessert i. Har jo selv opplevd at gutter har fått meg interessert fordi at de har vist interesse for meg og ikke 'gitt opp'. Men altså hvor lenge skal en prøve. Dersom jeg er totalt uinteressert velger jeg som regel å ikke svare i det hele tatt. Men synes det er vanskelig å vurdere når han svarer og ikke spør tilbake. Anonymkode: 2477e...f12 Jeg orker ikke investere mye tid på noen som ikke viser interesse tilbake. Og er hun interessert, men ikke spør tilbake, viser hun en tafatthet som gir meg innovertiss.
breiflabb Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 Kan være mange grunner til at han ikke spør. Men hvis du er så keen på han ville jeg invitert han med ut;) Får du nei så har du hvertfall prøvd😊
Gjest Absolutt Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått match med en på Tinder som jeg er veldig tiltrukket av. Vet hvem han er, han vet ikke hvem jeg er. Ble jo veldig glad når vi fikk match og tok mot til meg og skrev til han. Har ikke vært mange meldinger frem og tilbake, han svarer men han spør ikke tilbake. Er såå frustrerende! Jeg tror vi har mange felles interesser men kommer jo ikke videre i samtalen når han ikke spør. Har ikke gitt opp helt ennå. Første innfall er jo at han bare er totalt uinteressert. Men så tror jeg og at han er ny på Tinder og det kan jo hende han synes det er kleint, eller er sjenert. Har aldri prøve å sjekke opp en gutt på Tinder så er nytt for meg og å være på den siden. Og tenker at jeg har ingenting å tape på å prøve litt når det er en jeg er såpass interessert i. Har jo selv opplevd at gutter har fått meg interessert fordi at de har vist interesse for meg og ikke 'gitt opp'. Men altså hvor lenge skal en prøve. Dersom jeg er totalt uinteressert velger jeg som regel å ikke svare i det hele tatt. Men synes det er vanskelig å vurdere når han svarer og ikke spør tilbake. Anonymkode: 2477e...f12 Spør om han vil ta en øl/kaffe med deg en dag så får du svaret ditt der. Kanskje han er av typen som liker å bli kjent ansikt til ansikt, kanskje han ikke er så interessert. Da finner du i alle fall ut av det.
Raven Emerald Skrevet 16. september 2016 #12 Skrevet 16. september 2016 Ryddet for innlegg fra utestengt bruker. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå