AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Del Skrevet 14. september 2016 Greier du å lese dette? Greier du å lese dette? Greier du å lese dette? Greier du å lese dette? Greier du å lese dette? Greier du å lese dette? Anonymkode: 88cc6...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 14. september 2016 #2 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg ser først det som står på den nest siste linja. Men da jeg klarte å lese det som står der, så greier jeg å lese to linjer over også. Skjermstørrelse og lysstyrke på skjermen vil nok ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Del Skrevet 14. september 2016 1 minutt siden, Margit Spat skrev: Jeg ser først det som står på den nest siste linja. Men da jeg klarte å lese det som står der, så greier jeg å lese to linjer over også. Skjermstørrelse og lysstyrke på skjermen vil nok ha noe å si. Takk for svar Anonymkode: 88cc6...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Del Skrevet 14. september 2016 Fikk ikke lest et eneste ord på tlf før jeg zoomet inn skikkelig. Anonymkode: 0bd27...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 14. september 2016 #5 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg fokuserte på den siste linjen og klarte å lese det ved hjelp av litt logikk og å ta skjermen litt bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6 Del Skrevet 14. september 2016 3. Anonymkode: 8b983...5a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bopera Skrevet 14. september 2016 #7 Del Skrevet 14. september 2016 Er litt vanskelig å sammenligne synet til folk, når man ikke vet hvor langt unna teksten du tenker man skal være. Og alle har forskjellig størrelse på skjerm og skriftstørrelse. På min Macbook Pro 13" ser jeg teksten på linje 2 når jeg jeg har full lysstyrke og sitter en halv meter unna, og jeg klarer å se omrisset av samme setning på linje 1. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #8 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg ser ingenting, bare gule felt Anonymkode: dab05...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #9 Del Skrevet 14. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ingenting, bare gule felt Anonymkode: dab05...40c Kikket en gang til når jeg hadde vippet skjermen bakover, og ser det står noe med hvite bokstaver, men klarer ikke å lese hva som står før jeg har forstørret mye Anonymkode: dab05...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #10 Del Skrevet 14. september 2016 Ser det som står på den første linjen. Anonymkode: 4d6ad...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #11 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg kan lese alt, som står på alle linjene! Er jeg ett veldig spesielt vidunder-barn, som for til å lese alt mulig? Anonymkode: 2a0d0...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå